مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر در شهرستان ابهر بسته شد

عصر ساختمان- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ابهر گفت: ۱۲ هزار واحد آپارتمان در قالب مسکن مهر در شهرهای هیدج و صائین قلعه این شهرستان احداث، واگذار و پرونده این خانه ها بسته شد.

پرونده مسکن مهر در شهرستان ابهر بسته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رضا حیدری با اشاره سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100امام خمینی (ره)، اظهار کرد: طرح 104 واحدی بصیرت ابهر به همت و تلاش هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز این شهرستان دوشنبه هفته جاری به بهره بردای می رسد.
    وی افزود: واحدهای مسکن شهری 18 واحدی ابهر، فاز اول 88 واحدی هیدج به تعداد 44 واحد و هم چنین فاز اول 48 واحدی صائین قلعه در 18 واحد در دست احداث می باشد و پروژه 16 واحدی مسکونی گلسار ابهر کلنگ زنی خواهد شد.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابهر بیان کرد: کلنگ زنی محل طرح توسعه بافت با ارزش روستای درسجین در زمینی به مساحت 17 هکتار با هدف توسعه گردشگری، بوم گردی و همگون سازی معماری روستایی انجام می شود.
    حیدری ادامه داد: ساماندهی نظام فعالیت، اسکان و نیز پیش بینی امکانات و خدمات مورد نیاز برای توسعه گردشگری از اهداف این بنیاد است که در این راستا روستای ازناب و قروه در دستور کار هدف گردشگری این مجموعه قرار دارد.
    وی با اشاره به افتتاح واحد احداثی برای مددجویان بهزیستی دارای 2 معلول در روستای درسجین، خاطرنشان کرد: رسیدگی به محرومان و محرومیت زدایی، توسعه عدالت اجتماعی، عمران و آبادانی روستاها از ماموریت های این نهاد مقدس می باشد که بر اساس سیاست ها و برنامه های دولت در حال انجام است.
    حیدری گفت: در این راستا 4 هزار و 170 واحد مسکن روستایی معادل 60 درصد مسکن های روستایی در شهرستان مقاوم سازی شده است.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابهر تاکید کرد: از دیگر اقدامات این بنیاد می توان به ساماندهی، بازسازی و بهسازی روستاها با اجرای طرح هادی و علاوه بر این اعطای تسهیلات قرض الحسنه و مقاوم سازی و صدور اسناد مالکیت روستایی به ویژه در شهرهای هیدج و صائین قلعه اشاره کرد.
    حیدری بیان کرد: در راستای بهبود اقتصاد، معیشت و توسعه در روستاها اقدامات بسیاری انجام گرفته است که کلنگ زنی اولین طرح اشتغال زایی روستایی شهرستان ابهر در روستای پیر سقا در زمینی در حدود 12 هکتار از اراضی ملی از جمله این اقدامات است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو