مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ریلی و آزادراهی بین ایران و اتریش

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ما در زمینه تجهیزات و ماشین آلات هرجا که مشابه ایرانی وجود داشته باشد از آن استفاده می کنیم و در تعاملات خارجی تمرکز را بر انتقال دانش ساخت تجهیزات به داخل کشور قرار داده ایم.

سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های ریلی و آزادراهی بین ایران و اتریش
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از فارس، رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران به همراه هیات عالی رتبه از مدیران شرکت های سرمایه گذاری و راهسازی این کشور با حضور در شرکت در جلسه ای با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی از علاقمندی اتریش برای حضور در زیرساخت های حمل و نقل ایران خبر داد.

    در این جلسه خیراله خادمی با اشاره به سابقه مثبت روابط اقتصادی میان دو کشور اتریش و ایران ابراز امیدواری کرد تا همکاری ها فی‌مابین این دو کشور در حوزه سرمایه گذاری در زیرساخت های ریلی و آزادراهی ادامه یابد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در حال حاضر 3 هزار و 410 کیلومتر خط ریلی، هزار و 170 کیلومتر آزادراه و 7 هزار و 500 کیلومتر بزرگراه در کشور ایران با مدیریت شرکت ساخت و توسعه در دست ساخت است که در زمینه سرمایه گذاری و تامین مالی این پروژه ها آماده همکاری با شرکت های مختلف هستیم.

    خادمی تضمین بانک مرکزی و مشوق های دولتی در خصوص سرمایه گذاری در زیرساخت های حمل و نقل را عامل مهمی در علاقمندی کشورهای مختلف برای حضور در ایران عنوان کرد و اظهار داشت: بسترهای لازم برای حضور سرمایه گذاران در زیربناهای حمل و نقل ایران فراهم شده و تا کنون نیز با کشورهای مختلف قراردادها و تفاهم نامه هایی در رابطه با ساخت پروژه های ریلی و آزادراهی با شرکت های خارجی به امضا رسیده است.

    مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه با بیان اینکه سال جدید در کشور ما از سوی مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی ایران به عنوان حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده است گفت: ما در زمینه تجهیزات و ماشین آلات هرجا که مشابه ایرانی وجود داشته باشد از آن استفاده می‌کنیم و در تعاملات خود تمرکز را بر جذب سرمایه‌های خارجی قرار داده‌ایم.

    * رایزن اقتصادی اتریش: توسعه ریلی عنصر تاثیرگذار توسعه اقتصادی است

    همچنین در این جلسه رایزن اقتصادی سفارت اتریش در ایران با اشاره به اهمیت توسعه زیرساخت های حمل و نقل در جهان گفت: همانطور که می دانید توسعه زیرساخت ها به خصوص در زمینه ریلی عنصری مهم در توسعه اقتصادی کشورها به حساب می آید و در پیشرفت کشورها بسیار مهم است.

    کریستف گراب مایر شرکت های اتریشی فعال در حوزه راه آهن را از جمله کشورهای مطرح در سطح جهان دانست و ابراز امیدواری کرد تا زمینه همکاری شرکت های ایرانی با این شرکت ها فراهم شود.

    در ادامه مدیران شرکت های اتریشی حاضر در جلسه به معرفی شرکت ها و توانمندیهای خود در حوزه ساخت زیربناهای حمل و نقل پرداختند و مختصری از سوابق شرکت های خود در این زمینه را ارایه نمودند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو