مدیران خودروعصر اعتبار

سرپرست شهرداری:

از تجارب نجفی برای تدوین برنامه ۵ ساله استفاده می‌کنیم

عصر ساختمان- سرپرست شهرداری تهران ضمن تاکید بر ادامه فعالیت شهرداری در مسیر ریل‌گذاری شده از سوی نجفی گفت: در تدوین برنامه ۵ ساله سوم از نظرات شهردار تهران استفاده خواهیم کرد.

از تجارب نجفی برای تدوین برنامه ۵ ساله استفاده می‌کنیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، سمیع‌الله حسینی مکارم پس از انتخابش به عنوان سرپرست شهرداری تهران توسط اعضای شورای شهر تهران در جریان پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران  اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌هایی که آقای نجفی شهردار تهران سرلوحه خود قرار داده است را اجرا کنیم.شفاف‌سازی، تمرکز و تاکید بر قانون و اجرای آن و همچنین مبارزه با فساد و اطلاع رسانی به موقع، همدلی و کسب نظر و مشاوره از شورای شهر تهران از برنامه‌هایی است که در طول مدت سرپرستی خود به آن عمل خواهم کرد.

    وی از اعضای شورای شهر تهران خواست تا مشاوره‌های لازم را به وی ارائه کنند و ادامه داد: در این دوره با تمام همکاران خود در شهرداری و سایر مدیران همکاری خواهیم داشت و با قوت به کار خود ادامه خواهند داد و اجازه ندهیم مجموعه جدید برای شهروندان مشکلی به وجود بیاورد و باید شهری با نشاط داشته باشیم.جا دارد از دکتر نجفی شهردار تهران صمیمانه تشکر کنم و برای وی آرزوی سلامتی داشته باشم.

    سرپرست شهرداری تهران ادامه داد: آقای نجفی یکی از سرمایه‌های ملی ما هستند و اگر اغراق نباشد از مدیران منحصربه فرد هستند که در زمینه‌های مختلف فعالیت داشته است و فردی پاکدست به اذعان همه کسانی است که در این چند سال با وی همکاری داشته‌اند.نجفی فردی برنامه‌ریز با نگاهی راهبردی است و کماکان ما از تجارب وی استفاده خواهیم کرد و قطعا در تدوین برنامه 5 ساله سوم شهرداری تهران استفاده خواهیم کرد.

    حسینی مکارم ادامه داد: از آقای نجفی مصرانه خواهیم خواست که در راهنمایی و تدوین برنامه سوم ما را یاری کنند و انشاءالله برنامه خوبی را تدوین خواهیم کرد.در مدت حضور نجفی در شهرداری تهران ریل‌گذاری و زیرساخت‌های قانونی و حقوقی و انضباط مالی و سلامت اداری پایه‌گذاری شده است.

    سرپرست شهرداری تهران افزود: همه شهروندان و کارمندان شهرداری اذعان دارند که مدیریت جدید اعم از شورا و شهرداری مسیر درستی را در حوزه شفاف سازی و سالم‌سازی برداشته‌اند و آنها نیز این موضوع را باور دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار