مدیران خودروعصر اعتبار

عضو شورای شهر تهران:

درباره گزینه‌های آینده‌ شهرداری هنوز هیچ فکری نکردیم

عصر ساختمان- عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون درباره گزینه‌های آینده‌ شهرداری هیچ فکر و صحبتی نشده است.

درباره گزینه‌های آینده‌ شهرداری هنوز هیچ فکری نکردیم
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، زهرا صدراعظم نوری، رئیس کمیسیون سلامت، خدمات و محیط زیست شورای شهر در خصوص آینده شهرداری تهران در شرایطی که نجفی به تصمیم شورا تمکین نکند، گفت: من امیدوار هستیم آقای نجفی به رای شورای شهر اطمینان داشته و حمایت قاطعی که دیروز از ایشان در شورا انجام شد را در تصمیم خود مدنظر قرار دهند. همانطور که شاهد بودیم اعضای شورا از ایشان دفاع کردند و حتی کسانی که موافق استعفا بودند به نوعی از خدمات ارزشمند ایشان حمایت کردند.

    صدراعظم‌نوری در واکنش به این سوال که آیا رد استعفای نجفی در شورا فقط یک نمایش و بازی سیاسی بود، گفت: ما تشخیص‌مان این است که باید با استعفا مخالفت کنیم و این مخالفت می‌تواند در ادامه کار موثر باشد و روی تصمیم آقای نجفی تاثیر بگذارد. در هر حال جامعه امروز ما در شرایطی قرار دارد که بسیاری از چیزها قابل پیش‌بینی نیست و شاید اتفاقات دیگری بیفتد که مسائل را به گونه‌ای دیگر رقم بزند.

    وی ادامه داد: اینکه آقای نجفی را حمایت و پشتیبانی کرده و معتقدیم ایشان مدیر قوی، پاکدست، سالم و شجاع است و در مقابل فساد و رانت نهادینه ایستاده است دیگر هیچ شعار و تبلیغ و کار سیاسی در کار نیست. ما واقعا به این مساله اعتقاد داشته و رای‌مان نیز حاکی از همین مساله بود و سعی داریم با حمایت بیشتر عزمی جزم‌تر در ایشان ایجاد کنیم.

    این عضو شورای شهر در واکنش به این سوال که آیا نجفی برای بازگشت به پست شهرداری شرطی نگذاشته است، ‌گفت: خیر، اما ایشان از آنجایی فردی به شدت متعهدند، نگران هستند که به واسطه بیماری خللی در کارشان ایجاد شود.

    وی ادامه داد: بیماری باعث می‌شود، تصمیمات غیرعادی و غیرمترقبه شود. امیدوار هستم ایشان از این شرایط خارج شده و فرصتی برای آن باشد که به مداوای خود بپردازند.

    صدراعظم‌نوری در واکنش به این سوال که اگر دلیل استعفای نجفی فشارهای بیرونی و نه بیماری است پس چرا نجفی دلیل واقعی استعفایش را بیان نمی‌کند، با اشاره به شعر " از من به تو اشاره از تو به سر دویدن "  که نجفی در جلسه استعفا دیروز خود خواند، گفت: اظهاراتی که ایشان در جلسه شورا ارائه دادند خود بیان کننده و روشن کننده مساله بود. ایشان به صورت مفصل در مورد دلیل رفتن‌شان صحبت کردند.

    وی در ادامه با طرح این سوال که چرا شهردار تهران احضار شده و بعد به عنوان مجرم با قرار کفالت آزاد می‌شود؟ گفت: البته من نمی‌دانم رویه بعدی قانونی برای شهردار تهران چیست، اما با توجه به اینکه با قرار کفالت آزاد شده‌اند، اگر تخلف دیگری انجام دهند به نظر می‌آید؛ جور دیگری با ایشان برخورد شود.

    صدراعظم‌نوری با بیان اینکه تاکنون درباره گزینه‌های آینده‌ شهرداری هیچ فکر و صحبتی نشده است، گفت:  تمام امید ما این است که این رویه ادامه پیدا کرده و فرد جدیدی نیاید و هر وقت استعفای نجفی قطعی شد درباره آن صحبت خواهیم کرد.

    وی در واکنش به این سوال که آیا استعفای نجفی خودکشی سیاسی محسوب می‌شود‌، افزود:‌ امیدواریم که این اتفاق نیفتد و آقای نجفی به عنوان یک مدیر پاکدست و کارآمد، حیات سیاسی خود را ادامه دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار