مدیران خودروعصر اعتبار

تحویل زمین برای مسکن اجتماعی تکذیب شد

عصر ساختمان- در حالی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن بهمن سال گذشته از تحویل زمین برای اجرای مسکن اجتماعی به بنیاد مسکن انقلاب خبر داده بود که مقام مسئول بنیاد این ادعا را تکذیب کرد.

تحویل زمین برای مسکن اجتماعی تکذیب شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، اوایل بهمن ماه سال گذشته حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به تامین زمین مسکن اجتماعی برای 20 هزار واحد در سال 96 و 20 هزار واحد برای سال 97، گفته بود:  ابهامی بین ما و بنیاد مسکن در رابطه با نحوه قیمت زمین بود که در نهایت مجمع تصویب کرد قیمت زمین به صورت تمام شده دولتی و نازل است که این موضوع را به بنیاد اعلام کرده ایم.

    ویبا بیان این که به تمام استان های کشور ابلاغ کرده ایم زمین لازم را برای ساخت مسکن اجتماعی در اختیار بنیاد مسکن قرار گیرد در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این که آیا در تهران نیز برای مسکن اجتماعی زمین تحویل بنیاد می شود، اظهار کرد: مسکن اجتماعی برای شهرهای کوچک است و در تهران و کلانشهرها فاقد زمین هستیم، عمده زمین ها به مسکن مهر اختصاص یافته است.

    وی افزود: اگر در شهرستانی زمین برای مسکن اجتماعی نداشته باشیم، زمین مورد نیاز را طریق خرید در اختیار بنیاد مسکن قرار می دهیم.

    این در حالی است که ساعاتی پیش معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اظهارات معاون وزیر راه و شهرسازی درباره تحویل زمین مسکن اجتماعی را تکذیب کرد.

    حق‌شناس در این‌ رابطه اظهار کرد:‌ برای طرح مسکن اجتماعی هنوز زمینی به بنیاد مسکن واگذار نشده است.

    وی با بیان این‌که مسکن اجتماعی در سال 96 عملکردی نداشته است در پاسخ به این پرسش که عظیمیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرده زمین برای مسکن اجتماعی به بنیاد مسکن واگذار شده است، ادامه داد: اسفندماه سال گذشته آخرین جلسه با سازمان ملی زمین و مسکن داشتیم که ایشان (عظیمیان) به همکاران خود تاکید کرد زمین برای مسکن اجتماعی به بنیاد واگذار شود.

    وی تاکید کرد:‌مسکن اجتماعی زمین مناسبی را نیاز دارد که هم باید جلب مشارکت کننده برای ساخت شود و هم این‌که باید جاذبه لازم را برای متقاضیانی که می‌خواهند به صورت اجاره‌ای در این واحدها ساکن شوند،‌داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار