مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران

شهر تهران در انتظار تصمیم نجفی

عصر ساختمان- رئیس شورای شهر تهران گفت: اعضای شورا با استعفای شهردار مخالفت کردند و ما منتظرهستیم ببینیم شهردار چه تصمیمی خواهد گرفت.

شهر تهران در انتظار تصمیم نجفی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، محسن هاشمی در حاشیه پنجاه و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین جلسه شورا در سال 97 با موضوع حساس استعفای شهردار برگزار شد.

    وی ادامه داد: در اواخر سال گذشته استعفای شهردار به هیأت رئیسه شورا ارسال شد و در این جلسه شهردار تهران و سایر اعضا نظر خود را درباره استعفا اعلام کردند و نهایتاً پس از رأی‌گیری شهردار تهران با 16 رأی مخالف همچنان در سمت خود باقی ماند.

    رئیس شورای شهر تهران، در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه در صورتی که شهردار تهران بستری شود شورا چه تصمیمی  اتخاذ می‌کند، گفت: در این خصوص باید منتظر بمانید و بعداً اظهارنظر کنید و در متن استعفای شهردار بیماری مطرح شده بود و اعضای شورا نیز تأکید کردند که شهردار مراحل درمانی خود را طی کند.

    هاشمی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر شهردار این مخالفت را قبول نکند چه اقدامی صورت خواهد گرفت، گفت: در مورد احتمالات نمی‌توان تصمیم‌گیری کرد.

    وی ادامه داد: مخالفت اعضای شورای شهر تهران با استعفای شهردار تا ساعت 16 بعدازظهر به شهردار ابلاغ خواهد شد.

    رئیس شورای شهر تهران گفت: امروز ما شاهد حمایت حداکثری از شهردار تهران بوده‌ایم.

    هاشمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا سرپرست برای شهرداری تهران انتخاب می‌شود، گفت: باید منتظر بمانیم شهردار چه تصمیمی می‌گیرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی