مدیران خودروعصر اعتبار

تکمیل و بهره‌برداری از ۲ استادیوم‌ تا پایان سال ۹۷

عصر ساختمان- مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام تکمیل و بهره‌برداری از استادیوم های ۵۰۰۰ نفری بناب در آذربایجان‌شرقی و ۱۵۰۰۰ نفری خرم‌آباد در لرستان تا پایان سال ۹۷، گفت: طرح توسعه حرم حضرت‌معصومه (س) و شاه‌چراغ در شیراز، ندامتگاه‌ها و ورزشگاه‌ها در دستور کار سازمان مجری قرار دارد.

تکمیل و بهره‌برداری از ۲ استادیوم‌ تا پایان سال ۹۷
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمدجعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در مورد آخرین اقدامات سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی برای ساختمان‌های عمومی همچون ورزشگاه‌ها و ندامتگاه‌ها توضیحاتی را ارایه کرد.

    علیزاده گفت: سازمان مجری علاوه بر پروژه‌های بیمارستانی، طرح توسعه حرم حضرت معصومه (س) را در قم که پروژه مهمی است، طرح توسعه حرم شاه چراغ در شیراز، ندامتگاه ها و ورزشگاه ها را در دستور کار دارد.

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در حال حاضر دو ورزشگاه را به مرحله ای رساندیم که می توانیم برای سالجاری به افتتاح برسانیم که یکی از آنها استادیوم 5000 نفره ورزشگاه بناب در آذربایجان‌شرقی است و دیگری استادیوم 15000 نفره ورزشگاه خرم‌آباد در لرستان که جزو پروژه های بزرگ سازمان است و پیشرفت این پروژه ها به نحوی است که تا پایان سال 97 به نتیجه می‌رسند.

    وی خاطرنشان کرد: در رابطه با فضای ورزشی، ابتدا، مجموعه تعریف می‌کنیم و در این مجموعه تعریف شده، واحد به واحد کار می‌کنیم. به عنوان نمونه در بناب، سالن ورزشی قبلا افتتاح شده، الان وارد استادیوم شده‌ایم. در خرم‌آباد نیز استادیوم 15000نفری را افتتاح خواهیم کرد. در مورد ورزشگاه‌ها باید توجه داشته باشیم که پرهزینه‌ترین و وقت‌گیرترین بخش‌های ورزشگاه‌ها، استادیوم‌ها هستند.

    مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی گفت: ساخت استادیوم 5000 نفری بروجرد و استادیوم شهر کرد نیز از برنامه هایی است که در سالجاری آغاز می‌شود.

    علیزاده ادامه داد: استادیومی تحت‌عنوان علی دایی در اردبیل ساخته‌ایم که استادیوم آن ساخته و بهره‌برداری شده است و در حال حاضر ساخت سالن‌های ژیمناستیک، استخرهای شنای آن ورزشگاه، را در دست ساخت داریم. اینها پروژه‌های به هم پیوسته ای هستند که از سال های قبل ساخته شده اند و به مرور در حال تکمیل هستند.

    وی یادآور شد: در حال حاضر استادیوم 50 هزار نفری اهواز که بسیاری از مسابقات ملی و بین المللی را پوشش می‌دهد یکی از پروژه‌های سازمان مجری بوده که با کیفیت مطلوب نیز اجرا شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار