مدیران خودروعصر اعتبار

از ابتدای فعالیت دولت یازدهم صورت گرفت:

واگذاری ۶۷۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از واگذاری ۶۷۰ هزار واحد مسکن مهر از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون در کشور خبر داد.

واگذاری ۶۷۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، احمد اصغری مهرآبادی پیش از ظهر امروز در جریان افتتاح پروژه‌های مسکن مهر گیلان در مسکن مهر این شهر اظهار کرد: از ابتدای پروژه مسکن مهر تعداد 2 میلیون و 300 هزار واحد انعقاد قرارداد شده است.

    وی به انعقاد قرارداد ساخت 2 میلیون و 216 هزار واحد با بانک‌های عامل در کشور اشاره کرد و افزود: تاکنون یک‌میلیون و 880 هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف کشور به اتمام رسیده است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تعداد 700 هزار واحد مسکن مهر قرار بود در مدت دو سال فعالیت دولت یازدهم به بهره‌برداری برسد، تصریح کرد: تاکنون 670 هزار واحد مسکن مهر در کشور افتتاح شده و 30 هزار واحد باقی‌مانده تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

    اصغری مهرآبادی از افتتاح 59 هزار واحد مسکن مهر گیلان تاکنون خبر داد و بیان کرد: 73 هزار واحد سهم واحدهای مسکن مهر در نقاط مختلف گیلان است.

    وی بر اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال 95 تأکید کرد و گفت: برخی از پرونده‌ها دارای معارض است و امکان دارد تا پایان سال آینده به بهره‌برداری نرسند.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به محدودیت‌های مالی دولت در اتمام پروژه‌های مسکن مهر، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات زیربنایی و روبنایی پروژه‌های مسکن مهر نیازمند اختصاص اعتبارات است.

    اصغری مهرآبادی به تصویب هیئت دولت برای اختصاص 500 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی و روبنایی مسکن مهر در سال 94 اشاره کرد و یادآور شد: از محل فروش اراضی دولتی برای کمک به خدمات زیربنایی پروژه‌های زیربنایی در کشور کمک می‌شود.

    وی پروژه‌های مسکن مهر را نیازمند 450 واحد مدرسه در نقاط مختلف کشور دانست و اظهار کرد: تاکنون 180 واحد مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر افتتاح شده است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ساخت مسجد در پروژه‌های مسکن مهر را از جمله برنامه‌های دولت اعلام کرد و متذکر شد: تاکنون 230 مسجد در پروژه‌های مسکن مهر ساخته شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو