مدیران خودروعصر اعتبار

مسکن مهر؛ از وعده تبلیغاتی روحانی تا وعده جدید معاون آخوندی

عصر ساختمان- در حالی معاون وزیر راه و شهرسازی اواسط بهمن پارسال اظهارات رئیس‌جمهوری برای اتمام مسکن مهر تا پایان سال ۹۶ را تبلیغاتی اعلام کرد که وی وعده ای جدید در خصوص زمان اتمام پروژه‌های این طرح داده است.

مسکن مهر؛ از وعده تبلیغاتی روحانی تا وعده جدید معاون آخوندی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم،  حمیدرضا عظیمیان در جدیدترین اظهارنظر درباره پروژه‌های مسکن مهر گفته است: حدود 90 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده که در دستور کار -اتمام- امسال سازمان ملی زمین و مسکن قرار دارد.

    وی 16 بهمن سال گذشته در اظهاراتی عجیب با تبلیغاتی خواندن وعده رئیس‌جمهوری برای اتمام مسکن مهر در پایان سال 96 گفته بود:‌ امسال (سال 96)  122 هزار و 452 واحد مسکن مهر در برنامه بود که 91 هزار و 338 واحد اجرا و از این تعداد 73 هزار واحد تحویل شده است.

    وی تصریح کرد: فکر می کنیم تا پایان سال آینده پروند مسکن بسته شود، بالغ بر 113687 واحد در برنامه تکمیل و اتمام در سال 97 قرار دارد.

    وی در پاسخ به پرسش تسنیم مبنی بر این که رئیس جمهوری وعده اتمام مسکن مهر را تا پایان امسال (96) را داده اند، گفت: اظهارات رئیس جمهوری بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت. -تاخیر در تکمیل- یک بخشی از واحدهای مسکن مهر نه تقصیر رئیس جمهوری است، نه وزیر راه و نه سازمان ملی زمین و مسکن. بخشی از اینها در محاکم شکایت دارد که بیشتر مربوط به تعاونی ها و خودمالکی است. بخشی از مشکلات مربوط به تاسیسات زیربنایی مانند آب و برق و ... است و تعدادی هم واحد بدون متقاضی داریم.

    عظیمیان بیان کرد: 1.2 میلیون واحد مربوط به سازمان ملی زمین و مسکن بوده که حدود 90 درصد آن به اتمام رسیده و  113 هزار واحد باقیمانده نیز سال آینده به پایان می رسد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی