مدیران خودروعصر اعتبار

فرمانده نیروی انتظامی خبر داد:

پرداخت وام مسکن کارکنان ناجا تا پایان سال ۹۵

عصر ساختمان:فرمانده نیروی انتظامی گفت: درصدد هستیم تا پایان سال۹۵ کلیه وام‌های مسکن مربوط به کد ۶۲ را پرداخت کنیم.

پرداخت وام مسکن کارکنان ناجا تا پایان سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» در پنجمین گردهمایی روسا و مسئولان دفا‌تر رده‌های ناجا ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهارداشت: این گونه نشست‌ها، علاوه بر تاثیر مثبت در پیشرفت برنامه‌ها، عزم ما را برای انجام هر چه بهتر مأموریت‌ها راسخ‌تر خواهد کرد.

    وی با اشاره به مراجعات مردم به نیروی انتظامی، گفت: رفع حوائج مردم یکی از وظایف ناجا به شمار می‌آید؛ ماموریت‌های این نیرو در راستای تامین امنیت آحاد جامعه، ارائه خدمات شایسته و بی‌منت به شهروندان و رسیدگی به مشکلات آن‌ها در حوزه ماموریتی این نیرو است.

    فرمانده ناجا ادامه داد: مردم همیشه پلیس را پناهگاه امنی برای خود می‌دانند و پلیس این را یک توفیق برای خود محسوب می‌کند.

    سردار اشتری به ارائه خدمات متنوع ناجا به شهروندان از جمله گذرنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت و... اشاره کرد و گفت: سربازان ما در مرز برای آسایش مردم و در کلانتری‌ها برای انجام خدمات آمادگی همیشگی دارند و این برای پلیس یک توفیق محسوب می‌شود که با فرماندهی مقام معظم رهبری ارزش مضاعف می‌یابد.

    وی با اشاره به اینکه ما باید در مرحله اول قدردان توفیقی باشیم که خداوند به ما عطا کرده، گفت: باید به کارمان عشق بورزیم و انگیزه مضاعف برای خدمت رسانی به شهروندان داشته باشیم.

    سردار اشتری گفت: روسای دفا‌تر باید به مشکلات کسانی که به آن‌ها مراجعه می‌کنند، توجه و در جهت رفع آن‌ها اقدام کنند؛ در صورتی که نتوانستید مشکل فرد مراجعه کننده را مرتفع نمایید باید به گونه‌ای برخورد کنید که شخص احساس ناراحتی نکند.

    وی با بیان اینکه روسای دفا‌تر آیینه‌ای از فرماندهان هستند، گفت: کار شما برای فرمانده آرام بخش است چون انعکاس دهنده عملکرد فرماندهی، شما هستید.

    سردار اشتری افزود: رفتار، کردار و نظم فردی و سازمانی روسای دفا‌تر می‌تواند الگویی برای کارکنان زیرمجموعه قرار بگیرد.

    فرمانده ناجا با بیان اینکه حفظ اسرار کارکنان یکی از وظایف روسای دفا‌تر است، گفت: روسای دفا‌تر می‌توانند به عنوان مشاورین فرماندهان، معاونان و مسئولین ایفای نقش کنند.

    وی با بیان اینکه ناجا در اجرای وظایف اداری سریع، به روز و با استفاده از تجهیزات و امکانات جدید می‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد، گفت: روسای دفا‌تر باید بتوانند با حداقل امکانات بیشترین بازدهی را دریافت کنند و از هزینه‌های زائد جلوگیری کنند.

    سردار اشتری با اعلام اینکه سال94 سال مالی خوبی برای ناجا و بسیاری از دستگاه‌ها نبوده، گفت: با کمک خدا و مدیریت فرماندهان توانستیم بسیاری از ماموریت‌ها را به نحو احسن انجام دهیم.

    وی به افزایش 16 درصدی ماموریت‌های مرزبانی و نیز رشد 20 درصدی ماموریت‌های ناجا در کل کشور اشاره کرد و گفت: با وجود این افزایش ما شاهد کاهش 50 درصدی شهادت ماموران نسبت به سال گذشته و کاهش 20 درصدی جرایم کارکنان بوده‌ایم.

    وی با اشاره به کاهش 500 نفری تلفات جاده‌ای، گفت: با وجود افزایش سفر‌ها شاهد این کاهش‌ها بوده‌ایم.

    فرمانده ناجا به پرداخت وام مسکن (کد 62) اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم تا پایان سال 95 کلیه وام‌های مسکن مربوط به کد 62 را پرداخت کنیم.

    گفتنی است، در پایان این مراسم، سرهنگ بازنشسته «شیرزاد محمدی» رئیس دفتر سابق فرماندهی انتظامی کرمانشاه از سوی فرمانده محترم نیروی انتظامی تقدیر شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار