مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل شهر جدید پرند خبر داد

تحویل ۴۰۰۰ مسکن مهر پرند معطل نصب انشعابات

عصر ساختمان- مدیرعامل شهر جدید پرند می‌گوید چنانچه دستگاه‌های خدمات‌رسان برای نصب انشعابات به موقع اقدام نکنند و سال ۹۷ را از دست بدهیم اتمام پروژه مسکن مهر در این شهر به سال ۹۸ کشیده می‌شود.

تحویل ۴۰۰۰ مسکن مهر پرند معطل نصب انشعابات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، علی‌اکبر طاهری در پاسخ به این سوال که چند درصد احتمال دارد اتمام پروژه مسکن مهر در شهر پرند به سال 98 کشیده شود، گفت: قطعاً پروژه مسکن مهر در شهر جدید پرند در سال جاری بسته خواهد شد؛ چراکه 25 هزار واحد مسکونی باقیمانده در این شهر 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

    *درخواست ارگان ها برای عضوگیری و دریافت واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی

    وی با اشاره به اینکه از 95 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید 25 هزار واحد مسکونی باقیمانده است، گفت: شهر جدید پرند بیشترین آمار واحدهای فاقد متقاضی را داشت که حدود 7500 واحد بود، تا کنون برای حدود 2 هزار واحد عضوگیری شد و مابقی نیز قرار است تحت عنوان تعاونی به برخی ارگان‌ها و سازمان‌ها واگذار شود.

    *4 هزار واحد مسکونی منتظر نصب انشعابات

    طاهری خاطرنشان کرد: به هر حال بحث انشعابات (آب، برق و گاز) مشکل اساسی واحدهای مسکن مهر شهر پرند است؛ چراکه در حال حاضر 4 هزار واحد مسکونی در این شهر (در جنوب فاز 4 )آماده تحویل هستند که به دلیل نبود آب، برق، گاز و فاضلاب از واگذار کردن آنها به متقاضیان خودداری می‌شود.

    مدیرعامل شهر جدید پرند ادامه داد: برخی از این واحدها انشعاب آب دارند اما برخی گاز و برق ندارند، بنابراین تا زمانی که این واحدهای مسکونی به طور کامل از خدمات‌ زیربنایی بهره‌مند نشوند، نمی‌توانیم آنها را واگذار کنیم.

    طاهری اضافه کرد: پیش‌بینی ما این است که با توجه به حمایت‌های دولت از خدمات زیربنایی واحدهای مسکن مهر و نصب انشعابات، قطعاً دستگاه‌های خدمات‌رسان تلاش خود را افزایش خواهند داد تا پروژه مسکن مهر در سال جاری در این شهر بسته شود.

    * تلاش ما و دستگاه‌های خدمات‌رسان این است که پروژه مسکن مهر در این شهر به سال 98 کشیده نشود

    وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال اینکه تکمیل مسکن مهر در شهر جدید پرند به سال 98 کشیده شود وجود دارد، گفت: به هر حال اگر کارها پیش نرود و دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدام به نصب انشعابات نکنند، واحدهای مسکونی مهر تحویل نخواهد شد، اما تلاش ما و دستگاه‌های خدمات‌رسان این است که پروژه مسکن مهر در این شهر به سال 98 کشیده نشود.

    مدیرعامل شهر جدید پرند در پاسخ به این سوال که آیا در سال جاری دستگاه‌های خدمات‌رسان سرعت خود را برای نصب انشعابات بالا برده‌اند، تأکیدکرد: با توجه به گذشت 15 روز از سال 97 دستگاه‌های خدمات‌رسان در سطح پایین اقدام و فعالیت می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی