مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

نرخ مسکن بیش از تورم است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با تاکید بر ضرورت هدایت قیمت مسکن به مرز نرخ تورم، گفت: ثابت ماندن بسیاری از مولفه ها در سال ۹۷ پیش بینی وضعیت مسکن در سال جاری را سخت کرده است.

نرخ مسکن بیش از تورم است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، سیدهادی بهادری با اشاره به وضعیت فعلی بازار مسکن، گفت: بازار مسکن از ماه های پایانی سال 96 تا کنون روند رو به رشدی را از حیث معاملات و همچنین قیمت تجربه کرده است.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت هدایت قیمت مسکن به مرز نرخ تورم، افزود: در حال حاضر نرخ مسکن بیش از نرخ تورم است.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با ادامه روند فعلی و بی برنامه گی دولت در حوزه مسکن فاصله قیمت مسکن و نرخ تورم بیشتر می شود، تصریح کرد: بزرگ شدن حباب نرخ مسکن به معنای کاهش قدرت خرید مردم است.

    دولت برای ساماندهی بازار مسکن ورود جدی داشته باشد

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه دولت برای ساماندهی بازار مسکن باید ورود جدی داشته باشد، گفت: برنامه های ارایه شده از سوی دولت در حوزه مسکن به ویژه در حوزه بازآفرینی شهری شفاف نبوده از این رو نمی توان در خصوص آینده این نوع طرح ها و تاثیرات احتمالی آن بر بازار مسکن اظهارنظر کرد.

    بهادری با بیان اینکه فاکتورهای اقتصادی نشان می دهد که زمینه سرمایه گذاری در حوزه مسکن در هاله ای از ابهام قرار دارد، افزود: ادامه روند فعلی بازار مسکن را به مثابه سال گذشته به پیش خواهد برد.

    افزایش ساخت و ساز لازمه رونق بازار مسکن است

    وی با تاکید بر اینکه ثابت ماندن بسیاری از مولفه ها در سال 97 پیش بینی وضعیت مسکن در سال جاری را سخت کرده است، تصریح کرد: با توجه به وضعیت فعلی مسکن سرمایه گذاری نیز بازارهای پر سود تر را هدف قرار خواهد داد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، لازمه رونق بازار مسکن را افزایش ساخت و ساز خواند و افزود: دولت باید با شفاف سازی سیاست های خود در این حوزه مسکن را از بلاتکلیفی نجات دهد.

    بهادری ادامه داد: ادامه روند فعلی رشد نرخ مسکن را در بازه 10 الی 15 درصدی تداوم خواهد بخشید.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: با توجه به اینکه سرمایه سرگردانی برای افزایش ساخت و ساز در کشور وجود نداشته و سرمایه های موجود به بازارهای موازی هدایت شده اند، می توان پیش بینی کرد که بازار مسکن بدون تغییر سال جاری را سپری کند./

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار