مدیران خودروعصر اعتبار

تعامل شهرداری و بنیاد مستضعفان لازمه تسریع در ساخت پلاسکو

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت تعامل شهرداری و بنیاد مستضعفان برای تسریع در ساخت پلاسکو تاکید کرد.

تعامل شهرداری و بنیاد مستضعفان لازمه تسریع در ساخت پلاسکو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت، یوناتن بت کلیا با اشاره به آخرین وضعیت ساخت ساختمان پلاسکو و توقف ساخت آن از سوی شهرداری، گفت: ممانعت از ساخت این سازه به صلاح نیست.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بنیاد مستضعفان باید تمامی مجوزهای لازم برای ساخت پلاسکو را اخذ کند، تصریح کرد: هر چند ممانعت شهرداری از ساخت این سازه به علت عدم اخذ مجوز لازم برای خاکبرداری صحیح است اما نباید این اقدامات به مثابه چوب لای چرخ گذاشتن باشد.

    نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه رعایت اصول مهندسی در ساخت پلاسکوی جدید از بروز حادثه مشابه جلوگیری می کند، افزود: تعامل شهرداری و بنیاد مستضعفان برای تسریع در ساخت این سازه ضروری است در غیر این صورت روند ساخت آن سال ها به طول می انجامد.

    تاخیر در ساخت پلاسکو کسبه را متضرر کرده است

    وی با بیان اینکه تاخیر در ساخت پلاسکو کسبه را بیش از هر کسی دیگر متضرر خواهد کرد، گفت: انتظار داریم طبق وعده مسئولان در بازه زمانی کوتاه ساخت این ساختمان به پایان رسیده و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

    بت کلیا ادامه داد: بارها کمیسیون عمران مجلس در خصوص کمک به مسئولان در ساخت ساختمان پلاسکو اعلام آمادگی کرده و اکنون نیز آماده رفع معضلات پیش روی این سازه است.

    ایجاد سازه مهندسی و ایمن در گرو انجام آزمایش ها و اخذ مجوزهای لازم

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه انجام آزمایش های دقیق و همچنین اخذ مجوزهای لازم برای ساخت پلاسکوی جدید به ایجاد سازه ای ایمن از هر جهت منجر خواهد شد، گفت: ایجاد سازه های محکم با هدف کاهش خطرات احتمالی باید در دستور مدیریت شهری قرار بگیرد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تعلل بیش از این در ساخت پلاسکو به طور حتم با ورود دستگاه های نظارتی و مسئول و همچنین برخورد با اهمال کنندگان مواجه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو