مدیران خودروعصر اعتبار

مهمترین دغدغه و درخواست شهروندان براساس پیام‌های دریافتی شهرداری تهران چیست؟

عصر ساختمان- رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به گزارش سامانه‌های ۱۸۸۸ و ۱۳۷ مهمترین دغدغه‌های شهروندان را حمل و نقل و خدمات شهری ذکرکرد.

مهمترین دغدغه و درخواست شهروندان براساس پیام‌های دریافتی شهرداری تهران چیست؟
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، محمد جواد شیرازی با اشاره به اینکه در شش ماهه دوم سال 96 بیش از 231 هزار تماس با سامانه 1888 شهرداری تهران برقرار شده است، گفت: از این تعداد پیام 80درصد به حوزه های اجرایی ارسال شد و 20 درصد آن‌ها به دلایلی نظیر عدم صحت خبر یا احراز هویت قابلیت ارجاع نداشت.

    رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با بیان اینکه 66 درصد پیام‌های شهروندان از طریق سامانه 1888 دریافت شده است، گفت: این میزان از نظر فراوانی 18 درصد رشد داشته است.

    به گفته شیرازی مهمترین دغدغه شهروندان بر اساس پیام‌های دریافتی از طریق سامانه 1888 در شش ماهه دوم سال96 درباره موضوعات حمل و نقل و ترافیک و خدمات شهری بوده است. موضوع شهرسازی و معماری، اجتماعی فرهنگی، فنی و عمران، مالی و اقتصاد شهری و منابع انسانی نیز در رده‌های پایین‌تر قرار دارند.

    وی خاطرنشان کرد: بیشترین میزان افزایش پیام‌ها نیز به ترتیب مربوط به موضوعات مالی و اقتصادی، منابع انسانی، خدمات شهری و شهرسازی و معماری بوده است.

    رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در نیمه دوم سال 96، بیش از 915 هزار تماس با سامانه 137 ثبت شده است، گفت: از مجموع تماس‌های شهروندان با این سامانه نزدیک به 600 هزار درخواست ثبت و به واحدهای اجرائی شهرداری تهران ارجاع شده است که نسبت به نیمه نخست سال گذشته حدود 13.9 درصد کاهش داشته است.

    به گزارش شهرنوشت وی بیشترین درخواست شهروندان در نیمه دوم امسال در سامانه 137، رفع سد معبر دستفروشان با 6 درصد درخواست، آلودگی صوتی ناشی از ساختمان سازی با 4.2 درصد، نظافت معابر شهری، 3.47 درصد، نگهداشت فضای سبز با 3.37 درصد و رفع خطر درختان شکسته با 3.25 درصد بوده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار