مدیران خودروعصر اعتبار

معاون سازمان میراث فرهنگی:

ضریب اشغال اماکن اقامتی تبریز از ۴۵ به ۸۰ درصد رسید

عصر ساختمان- معاون گردشگری رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به رونق صنعت گردشگری در تبریز، گفت: ضریب اشغال اماکن اقامتی این شهر از ۴۵ درصد سال گذشته به ۸۰ درصد در حال حاضر رسیده است.

ضریب اشغال اماکن اقامتی تبریز از ۴۵ به ۸۰ درصد رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶:۰۰

    به‌گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، محمد محب‌خدایی روز شنبه در دیدار با برخی مسئولان دستگاه‌های حاضر در رویداد 'تبریز‌2018' ، افزود: امسال حجم سفرها و ضریب اشغال هتل‌ها در تبریز بیشتر از سال گذشته است و این امر باید همچنان با قوت و قدرت بیشتر ادامه یابد تا در هفته های آینده و با معتدل تر شدن هوای منطقه شاهد حضور بیشتر گردشگران داخلی و خارجی در تبریز باشیم.
    وی اظهار کرد: رویداد بین المللی تبریز‌2018 باید با قدرت پیش برود و از فرصت ایجاد شده برای توسعه و رونق و رفاه بیشتر برای تبریز و حتی کشور در حوزه های مختلف گردشگری استفاده کرد.
    محب خدائی ادامه داد: بیشترین و بهترین فرصت برای تبریز‌2018 اجرای برنامه‌های بعدی و برپایی جشنواره‌های ملی و رویدادهای گردشگری است که باید تمامی دستگاه های اجرایی و استانی در این زمینه فعال تر شوند.
    به گزارش ایرنا، رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر کشور با تاکید بر اینکه اگر بخش خصوصی وارد حوزه گردشگری شود هزینه‌ها نیز کاهش می‌ یابد، گفت: باید سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را برای سرمایه‌ گذاری به‌ منظور ارتقای کیفیت خدمات گردشگری ترغیب کرد.
    محب خدائی اضافه کرد: خدمات ‌رسانی به گردشگران در آذربایجان شرقی در انحصار بخش‌های دولتی است، درحالیکه بخش خصوصی باید کمک کند تا کیفیت گردشگری بالا برود.
    محب خدائی ادامه داد: هتل‌ها و تأسیسات بخش گردشگری خصوصی آذربایجان شرقی بهتر از بخش دولتی عمل کرده‌اند و باید تلاش شود بخش خصوصی به‌ صورت کامل به خدمت‌رسانی در بخش گردشگری جذب شده و بخش‌های دولتی نیز در استان باید به گونه‌ای عمل کنند که بخش خصوصی ترغیب به سرمایه‌گذاری در گردشگری شود.
    تبریز در سال 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام انتخاب شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی