مدیران خودروعصر اعتبار

معاون استاندار مازندران:

۱۲ میلیون مسافر شب در مازندران اقامت کردند

عصر ساختمان- ساری - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، تعداد مسافران مقیم نوروزی استان را تا پایان ۱۰ فروردین ۱۲ میلیون و ۲۹۲ هزار و ۲۱۰ نفر شب برشمرد.

۱۲ میلیون مسافر شب در مازندران اقامت کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از مهر، علی نبیان پیش ازظهر شنبه در نشست ستاد تسهیلات سفرهای استان، با اشاره به چهاردهمین روز کار مستقیم ستاد سفر و تلاش و پیگیری این ستاد برای خدمت‌رسانی به مسافران، تعداد مسافران مقیم در استان از تاریخ 27 اسفند 96 تا پایان 10 فروردین 97 را تعداد 12 میلیون و 292 هزار و 210 نفر برشمرد و افزود: این تعداد نسبت به مشابه سال قبل 32 درصد رشد داشته است.

    وی گفت: حضور مسافران در مناطق مختلف استان بسیار پررنگ‌تر از سال گذشته است و مسافران کم‌ترین دغدغه را تاکنون داشته‌اند و اگر مواردی هم بوده با تلاش کوشش در سطح استان رفع شده است.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، با بیان اینکه در تاریخ 10 فروردین حضور میلیونی مسافران را در مازندران شاهد بوده‌ایم، افزود: در این روز، یک میلیون و 219 هزار  و 495 نفر شب اقامت در استان داشته‌ایم در صورتی که مدت مشابه آن در سال قبل، تعداد 813 هزار 127 نفر شب اقامت بوده و این امر بیانگر یک رشد قابل ملاحظه بوده است.

    نبیان خاطرنشان کرد: همه ارگان‌های خدمات‌رسان دست به دست هم داده‌اند تا یک سفر ایمن و زیبا و بدون کم‌ترین دغدغه برای مسافران رقم خورد.

    وی تردد جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان را مناسب دانست و افزود: در مواقعی که شاهد بار ترافیکی هستیم، با حضور دستگاه‌های خدمات‌رسان زمان‌هایی مسیر یک طرفه شده تا بار ترافیکی تخلیه شود.

    معاون امور عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه در روز گذشته 10 درصد از کل تردد جاده‌ای کشور در سطح استان مازندران بوده است، این میزان را رقم قابل ملاحظه‌ای برشمرد.

    وی با اشاره به حضور بیش از 12 میلیون نفر شب اقامت در استان، این رقم را 4 برابر جمعیت استان دانست و افزود: در بازدیدهای مختلف در مناطق مختلف حضور مسافران بسیار زیاد و خدمات هم در خور شأن است و تنها شاید ثانیه‌ای کمبود و کاستی باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار