مدیران خودروعصر اعتبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

افتتاح فاز نخست تونل"آرش- اسفندیار" تا پایان فروردین

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از افتتاح قریب الوقوع فاز نخست پروژه زیرگذر آرش- اسفندیار خبر داد و گفت: فاز اول این پروژه تا پایان فروردین ماه سال جاری زیر بار ترافیکی می رود.

افتتاح فاز نخست تونل"آرش- اسفندیار" تا پایان فروردین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، پیروز حناچی در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی شهر تهران افزود: زیرگذر مدرس که آرش شرقی را به آرش غربی متصل می کند، می تواند در کاهش بار ترافیک سنگین این محدوده بسیار مؤثر باشد.

    گفتنی است تونل آرش - اسفندیار به طول 1300 متر، ششمین تونل شهر تهران است که خیابان آرش، بلوار اسفندیار و بزرگراه نیایش را به هم متصل می کند.

    پس از بازدید محمدعلی نجفی شهردار تهران از پروژه مقاوم سازی و تبدیل وضعیت پل کریمخان، روند بازدید میدانی مدیران شهری از کارگاه های عمرانی پایتخت امروز نیز ادامه یافت و پیروز حناچی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از بخش های مختلف پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی بازدید به عمل آورد.
    بازدید میدانی از پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی در حالی صورت پذیرفت که این پروژه در مرحله تکمیل پل دسترسی از بزرگراه امام علی(ع) به سمت غرب بلوار ارتش متمرکز شده است و پیش بینی می شود فعالیت های باقی مانده این پل 570 متری که طولانی ترین سازه پروژه احداث تقاطع های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی به شمار می آید، تا پایان اردیبهشت ماه سال 1397 به سرانجام برسد.


    انجام اقدامات تکمیلی روی پل اتصال بزرگراه شهید صیاد شیرازی به بلوار ارتش و همچنین زیرسازی رمپ غرب به جنوب تقاطع بلوار ارتش با بزرگراه امام علی(ع) از دیگر اقداماتی است که این روزها در پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی جریان دارد.


     پروژه تقاطع‌های غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه دوربرگردان غیرهمسطح است که با بهره برداری از آن، مجموعه‌ای از گره‌های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف خواهد شد. پیشرفت عملیات اجرایی کل پروژه از مرز 82 درصد فراتر رفته است و بخش های قابل توجهی از این پروژه هم اکنون زیر بار ترافیک قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار