مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد:

اعزام ۲ تیم ارزیابی هلال احمر به گوریه شوشتر

عصر ساختمان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: درپی وقوع چندین زمین لرزه نسبتاً شدید در گوریه شوشتر، دو تیم ارزیابی به محل اعزام شدند و پس از ارزیابی مشخص شد زلزله تلفات و خساراتی نداشته است.

اعزام ۲ تیم ارزیابی هلال احمر به گوریه شوشتر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از مهر، علی خدادادی با اشاره به وقوع مجدد زلزله در گوریه از توابع شوشتر و اقدامات هلال احمر برای رسیدگی به این زلزله زدگان احتمالی اظهار کرد: بامداد و سحرگاه امروز چهارشنبه وقوع چندین زمین‌لرزه نسبتاً شدید در گوریه از توابع شوشتر به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر خوزستان گزارش شد.

    وی با اشاره دفعات وقوع و شدت زلزله های امروز در گوریه افزود: بر اساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشوری نخستین زمین‌لرزه به بزرگی 4.2 ریشتر در ساعت 3 و 37 دقیقه در عمق 9 کیلومتری، دومین زمین‌لرزه به بزرگی 3.7 ریشتر در ساعت 3 و 59 دقیقه در عمق هشت کیلومتری، سومین زمین‌لرزه به بزرگی 4.2 ریشتر در ساعت 4 و 25 دقیقه در عمق 9 کیلومتری و چهارمین زمین‌لرزه نیز به بزرگی 3.6 ریشتر در ساعت چهار و 30 دقیقه در عمق 9 کیلومتری زمین در حوالی گوریه از توابع شهرستان شوشتر در استان خوزستان به وقوع پیوسته است.

    مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه بلافاصله دو تیم ارزیابی هلال احمر هر کدام متشکل از چهار نفر به محل وقوع زلزله در شهر گوریه از توابع شهرستان شوشتر اعزام شدند، تصریح کرد: پس از حضور تیم ارزیابان هلال احمر در محل وقوع زلزله و انجام بازدیدهای میدانی به صورت تخصصی و ارزیابی های اولیه مشخص شد که خوشبخاته این زلزله هیچ خسارت و تلفاتی نداشته و جای نگرانی وجود ندارد.

    خدادادی یادآور شد: با وجود این با توجه به احتمالات و امکان وقوع مجدد زلزله در گوریه امدادگران و نجاتگران هلال احمر در حالت آماده باش به سر می برند و پیش بینی ها و اقدامات احتیاطی لازم صورت گرفته تا در وقوع مجدد زلزله بلافاصله به محل حادثه اعزام شوند.

    وی در پایان عنوان کرد: با توجه به زمین لرزه های اخیر در گوریه همه امکانات اولیه مانند چادر، پتو و وسایل اسکان موقت در اختیار همه ساکنان منطقه و روستاهای اطراف گوریه قرار داده گرفته است.

     شهر گوریه  از پارسال تاکنون بیش از 100بار وقوع زمین لرزه را تجربه کرده است که شدیدترین آنها 4.2 ریشتر بوده و هنوز زلزله ای با شدت 5 ریشتر در گوریه رخ نداده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو