مدیران خودروعصر اعتبار

بهره مندی ۴۷ هزار ایثارگر در سال ۹۶ از تسهیلات مسکن

عصر ساختمان- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در مجموع در سال ۹۶ با اقداماتی که از سوی این نهاد انجام شد، ۴۷ هزار نفر از ایثارگران و خانواده های شهدا و جانبازان از تسهیلات مسکن بهره مند شدند.

بهره مندی ۴۷ هزار ایثارگر در سال ۹۶ از تسهیلات مسکن
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایران آنلاین، مهدی ایزدی درباره اعطای تسهیلات مسکن به ایثارگران و خانواده های آنان افزود: براساس اعتباراتی که دولت اعطا کرد و تا حد توان این تسهیلات در اختیار ایثارگران قرار گرفت، اما متاسفانه بانک ها انتظارات ما را در پرداخت این تسهیلات برآورده نکردند.
    وی ادامه داد: در مجموع خدمات بنیاد شهید در بخش مسکن مربوط به تسهیلات، مناسب سازی زمین و واحدهای آماده شده برای ارائه به ایثارگران است.
    ایزدی در ادامه بزرگترین اقدامی که در سال 96 توسط بنیادشهید انجام شد را ایجاد سامانه برخط در خدمات دهی مسکن و اشتغال بیان کرد و اظهار داشت: حداقل اثر این سامانه، ارائه خدمات عادلانه بدون سفارش و با تعیین اولویت ها به ایثارگران و خانواده های آنان است.
    وی تصریح کرد: سال 96 با تسهیلات خیلی خوبی که از بانک ها در صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران دریافت شد، بیش از 105 میلیارد تومان وام قرض الحسنه برای ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینی پرداخت شد.
    معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید اضافه کرد: همچنین بیش از 800 نفر از جانبازان بالای 50 درصد، خودرو را براساس ضوابط و قوانین دریافت کردند.
    ایزدی همچنین به برخی از فعالیت هایی که در حوزه مشاوره و مددکاری در بنیادشهید انجام شده است، اشاره کرد و افزود: بیش از 450 هزار دیدار در قالب طرح سپاس از ایثارگران و خانواده های شهدا انجام شد، البته خدمات در مراکز مشاوره نیز بیش از 200 هزار نفر خدمت به این خانواده ها است.
    معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید در پاسخ به این سوال که آیا بنیادشهید را در یکسال گذشته از نظر عملکردی موفق می دانید، تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور، موفق می دانم ولی اثراتی که ناشی از تحریم های اقتصادی گذاشته است و اینکه منابع خوبی وارد کشور نشد، البته به تناسب آنچه که منابع در اختیار ما بوده است بنیادشهید خوب عمل کرده است.
    براساس آمار بنیادشهید، در مجموع 230 شهید تقدیم انقلاب شده است، تعداد کل جانبازان در کشور 574 هزار و 101 نفر است که 336 هزار و 282 نفر معادل 59 درصد جانبازان زیر 25 درصد و 237 هزار و 819 نفر معادل 41 درصد نیز جانبازان 25 درصد و بالاتر هستند.
    همچنین تعداد آزادگان کشور در دوران دفاع مقدس 43 هزار و 173 نفر هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار