مدیران خودروعصر اعتبار

خانه‌های زیر ۳۰ متر در پایتخت+جدول و نمودار قیمت‌ها

عصر ساختمان:بر اساس آگهی‌های موجود، برای خریدن خانه‌‌ای کمتر از ۳۰ متر در پایتخت باید از ۳۵ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کرد.

خانه‌های زیر ۳۰ متر در پایتخت+جدول و نمودار قیمت‌ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از اقتصادنیوز، مسکن یکی از مهم‌ترین احتیاجات هر فرد در زندگی است و از آنجایی که نرخ اجاره‌بهای مسکن این روزها بسیار بالاست، در نتیجه بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به هر قیمتی در خانه خود زندگی کنند، هر چند متراژ این خانه‌ها بسیار کوچک باشد.

    در شهر تهران، در کنار خانه‌های بزرگ متراژ و میلیاردی، خانه‌هایی وجود دارند که متراژ آنها بسیار کوچک است و قیمت آنها نیز گاهی هم قیمت خودرویی داخلی و حتی هم قیمت یکی دو متر از خانه‌های لوکس بالای شهر در می‌آید.

    ارزان‌ترین و کوچکترین واحد مسکونی در پایتخت
    با توجه به آگهی واحدهای مسکونی فروشی، دیده می‌شود که کوچک‌ترین واحد مسکونی در شهر تهران مربوط به واحدی 14متری و نوساز واقع در محله هنگام است که قیمت هر مترمربع از این واحد واقع شده در طبقه زیرهمکف 2.5 میلیون تومان گزارش شده و این واحد مسکونی با قیمت کل 35 میلیون تومان به فروش می‌رسد که یکی ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در شهر تهران به شمار می‌رود.

    ارزان‌ترین و گران‌ترین از نظر قیمت هر مترمربع
     بر اساس آگهی‌های موجود، ارزان‌ترین واحد مسکونی زیر 30 متر از نظر قیمت هر مترمربع، مربوط به واحدی در محله پیروزی است که قیمت یک مترمربع از این واحد 12 سال ساخت و 25متری 1.9 میلیون تومان و قیمت کل آن 47.5 میلیون تومان گزارش شده است.

    گران‌ترین از نظر قیمت هر مترمربع، مربوط به واحدی 27متری و 9 سال ساخت در نیاوران است که با قیمت هر مترمربع 9 میلیون و 259 هزار تومان و قیمت کل 250 میلیون تومان به فروش می‌رسد که این واحد مسکونی یکی از گران‌ترین واحدهای زیر 30 متری در پایتخت به شمار می‌رود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو