مدیران خودروعصر اعتبار

موسوی بیوکی مطرح کرد:

پیش بینی رونق مسکن و خروج از رکود در سال جاری

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با مثبت ارزیابی کردن ورود دولت در حوزه بهسازی بافت فرسوده در سال گذشته، گفت: رونق مسکن و خروج از رکود در سال جاری حتمی است.

پیش بینی رونق مسکن و خروج از رکود در سال جاری
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سیدابوالفضل موسوی بیوکی با اشاره به وضعیت مسکن در سال 96، گفت: بازار مسکن در سال گذشته در بخش خرید و فروش و اجاره بها با تغییرات قیمتی بسیاری مواجه شد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تعدیل نرخ سود بانکی از عوامل تاثیر گذار در بخش مسکن و رشد معاملات در این حوزه بوده است، افزود: تغییر در رقم تسهیلات مسکن و افزایش آن نیز از دیگر عوامل تاثیر گذار در بازار مسکن بوده است.

    نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد مثبت دولت در حوزه ورود به بازآفرینی شهری، گفت: اجرای این طرح می تواند تاثیر کلانی در بازار مسکن و رونق ساخت و سازها داشته باشد که ثمرات آن در سال جاری به طور حتم مشهود می شود.

    طرح بازآفرینی بافت فرسوده شهری به رونق صنعت ساختمان کمک کرد

    وی با بیان اینکه در طرح بازآفرینی بافت فرسوده شهری به رونق صنعت ساختمان و بهبود وضعیت بازار مسکن توجه شده است، افزود: پیش بینی ما از بازار مسکن در سال 97 رونق و خروج از رکود است زیرا بسیاری از بافت شهری فرسوده بوده که با این طرح به بهسازی نزدیک خواهند شد.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه بهبود وضعیت بافت فرسوده به سایر بخش های صنعت ساختمان نیز سرایت می کند، گفت: ورود دولت در این حوزه به سایر حوزه ها نیز تسری کرده و باعث رونق ساخت و ساز در مناطق مختلف می شود.

    بهبود نرخ سود تسهیلات عاملی برای رونق مسکن در سال جاری

    وی با اشاره به عامل دیگری که بهبود وضعیت مسکن در سال 97 را رقم می زند، افزود: بهبود نرخ سود تسهیلات مسکن عامل دیگری است که در صورت تحقق در سال جاری می تواند تحولی در این بازار به نفع رشد ساخت و سازها رقم بزند.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه کنترل نرخ سود و محدود سازی نرخ مشارکت بانک ها نیز از عوامل دیگر تاثیر گذار در بازار مسکن در سال 97 است، گفت: کنترل نرخ مشارکت بانک ها با هدف تعدیل آن تاثیر به سزایی در قیمت مسکن دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو