مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون عمران مجلس خبر داد:

احتمال تغییر کاربری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه در بازه نهایت ۳ ماهه پرونده مسکن مهر در کشور بسته می شود، گفت: احتمال تغییر کاربری یا تخریب واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر وجود دارد.

احتمال تغییر کاربری واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از خانه ملت, عبدالکریم حسین زاده با تاکید بر ضرورت تکمیل واحدهای مسکن مهر در سال جاری، گفت: دولت متعهد به تکمیل این واحدها در سال قبل بود اما متاسفانه شاهد اتمام این پروژه نبودیم.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه 50 هزار واحد بدون متقاضی مسکن مهر با مصوبه مجلس به کمیته امداد واگذار می شود، تصریح کرد: سایر واحدهای بدون متقاضی باید با تغییر کاربری به اقتصاد کشور کمک کنند.

    واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر به سرمایه گذاران واگذار شود

    نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه مصالح بسیاری در واحدهای بدون متقاضی به کار رفته است، افزود: دولت یا باید به تخریب این واحدها در جهت استفاده از مصالح آن در جای دیگر اقدام کند یا این واحدها را به سرمایه گذاران در راستای انجام فعالیتی دیگر واگذار کند.

    وی با بیان اینکه شاکله قراردادهای منعقده در خصوص واحدهای مسکن مهر با مشکلات عدیده مواجه بوده است، گفت: تکمیل برخی از واحدهای بدون متقاضی مسکن مهر ضرر بیشتری به دولت تحمیل خواهد کرد از این رو در خصوص این واحدها باید تصمیم گیری درستی صورت بگیرد.

    حسین زاده با تاکید بر اینکه دولت باید تکمیل طرح مسکن مهر خود را به واحدهای متقاضی دار متمرکز کند، افزود: مردم چندین سال منتظر تکمیل واحدهای مسکن مهر برای اسکان هستند و تاخیر بیش از این شایسته نیست.

    بستن پرونده مسکن مهر نهایت تا سه ماه آینده

    این نماینده مردم در مجلس دهم، در پاسخ به این سوال که چرا مجلس با تعیین بازه زمانی دولت را مکلف به اتمام این پروژه نمی کند، گفت: نیازی به بازه زمانی دیگر نیست و به احتمال زیاد تا سه ماه دیگر پرونده این طرح در کشور ما به پایان می رسد.

    عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تسریع در تکمیل طرح مسکن مهر به کاهش هزینه های دولت و همچنین تامین مسکن اقشار ضعیف جامعه کمک می کند از این رو تعلل دولت در این خصوص منطقی نیست.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو