مدیران خودروعصر اعتبار

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اعلام کرد:

آخوندی یکی از نقاط قوت دولت تدبیر است

عصر ساختمان- عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیل و سفرهای نوروزی مطرح کردن بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در این روزها به هیچ وجه به صلاح مردم و کشور نیست گفت: در جلسه علنی مجلس نیز نسبت به این مسئله تذکری جدی داده شد چراکه درحال حاضر شبکه حمل و نقل باید به امور مربوط و تأمین امنیت سفرهای نوروزی در این ایام بپردازد.

آخوندی یکی از نقاط قوت دولت تدبیر است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی, هادی شوشتری نماینده مردم فاروج و قوچان با تأکید براینکه آقای آخوندی یکی از نقاط قوت کابینه دولت یازدهم  و دوازدهم به شمار می‌رود گفت: در حقیقت گستره فعالیت وزارت راه و شهرسازی بسیار وسیع است به گونه‌ای که هریک از زیرمجموعه‌های آن مانند شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور، سازمان هواپیمایی، سازمان بنادر و شرکت راه‌آهن و ... از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در حد یک وازرتخانه هستند.

    عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این خصوص ادامه داد: با وجود وسعت و سختی کار بسیار در این حوزه شاهد مدیریت بسیار خوب و صحیح جناب آقای آخوندی در این بخش بودیم که تصور می کنم سایر نمایندگان نیز در شرایط فعلی به این مسئله توجه دارند.

    شوشتری در ادامه خاطرنشان کرد: به عقیده من تشکیل هیئتی از سوی وزیر راه و شهرسازی که عملا وظیفه‌ای جهت خلق منابع را برعهده دارند یکی از بهترین اقدامات آقای آخوندی محسوب می‌شود که باعث شد از ظرفیت‌های مالی که در خارج از کشور وجود دارد به خوبی استفاده شود.

    نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی همچینن اعلام کرد: قطعا وقوع سوانح باعث تألم تمامی مردم و مسئولین می‌شود که بدون شک راه حل رسیدگی به آن استیضاح نیست و راه های بسیار بهتری برای آن وجود دارد.

    وی با تأکید براینکه با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیل و سفرهای نوروزی مطرح کردن بحث استیضاح وزیر راه و شهرسازی در این روزها به هیچ وجه به صلاح مردم و کشور نیست، گفت: در جلسه علنی مجلس نیز نسبت به این مسئله تذکری جدی داده شد چراکه درحال حاضر شبکه حمل و نقل باید به امور مربوط و تأمین امنیت سفرهای نوروزی در این ایام بپردازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو