مدیران خودروعصر اعتبار

تمدید پروانه کسب تعدادی از اعضای صنف مشاوران املاک تهران توسط ریاست و هیات مدیره اتحادیه

عصر ساختمان- امروز سه شنبه مورخ ٢٢اسفند ماه طی مراسمی در سالن کنفرانس اتحادیه، پروانه کسب تعدادی از اعضای صنف تمدید و اعطاء شد.

تمدید پروانه کسب تعدادی از اعضای صنف مشاوران املاک تهران توسط ریاست و هیات مدیره اتحادیه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از روابط عمومی اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران، مصطفی قلی خسروی در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن  عید نوروز اظهار داشت: در چند روز گذشته انتخابات بازرسان برخی مناطق راانجام دادیم تا بتوانیم با کمک آنها تخلفات در حوزه املاک  را  ازبین ببریم .

    رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران در خصوص پیگیری ها انجام شده در مورد مالیات ارزش افزوده گفت : همه صنوف نسبت به مالیات بر ارزش افزوده معترض هستند و امیدواریم با پیگیری ها و نامه نگاری های انجام شده مجلس نسبت به این موضوع ورود پیدا کند. متاسفانه سازمان امور مالیاتی، این مبلغ را علی الراس دریافت می کند که بدتر از ربح است.

    خسروی با ذکر چندین نکته مهم به اعضای اتحادیه اظهار داشت: مشاوران املاک نباید به هیچ وجه بِیع دریافت نمایند، چراکه این بِیع باید به مالک یا مستاجر داده شود و گرفتن آن از سوی مشاوران املاک غلط است. همچنین هیچ یک از مشاوران نباید پس از تنظیم قرارداد و امضای آن، قرارداد را پیش خود نگاه دارند. هنگامیکه قراردادی تنظیم می‌شود، حقی ایجاد خواهد شد و در صورتیکه به هر دلیلی قرارداد از سوی طرفین فسخ شد، مشاوران باید علاوه بر حق خود، حق دادرسی را نیز دریافت کنند. در واقع مردم باید به اهمیت و ارزش مشاوران اشراف کامل پیدا کنند و بدانند که مشاوران در تعیین سرنوشت زندگی آنها نقش بسزایی را ایفا می کنند. شما مشاوران املاک مقام ویژه ای دارید، زیرا مردم به شما اعتماد می‌کنند و شما باید به بهترین نحو ممکن پاسخگو باشید و آنها را راضی نگاه دارید. از این رو مشاوران در یک معامله نباید به هیچ عنوان هزینه‌های جاری شامل آب، برق، گاز و ... را پیش خود نگاه دارند و خود را درگیر حاشیه‌ها و مشکلات ناشی از آن نکنند.

    در ادامه این نشست، کارگاه آموزشی مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم برگزار شد و به شرکت‌کنندگان گواهینامه معتبر نیز ارائه داده شد

    این مراسم با اعطای پروانه کسب  توسط رئیس اتحادیه و اعضای هیات مدیره صنف مشاوران املاک تهران به پایان رسید

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار