مدیران خودروعصر اعتبار

با کیلید هوشمندانه‌تر جستجو کنید

عصر ساختمان- خرید مسکن شاید گران‌ترین خریدی باشد که افراد در طول زندگی‌شان انجام می‌دهند. این موضوع سبب می‌شود افراد زمان زیادی را صرف جست‌وجوی ملک مورد نظرشان کنند؛ چون می‌دانند سهل‌انگاری در خرید مسکن می‌تواند پشیمانی زیادی برای آنها به بار آورد.از طرف دیگر، مسکن کالایی ناهمگن است؛ به این معنی که قیمت خانه‌ها با یکدیگر فرق دارد. بنابراین اگر قیمت معاملات تعدادی از خانه‌های یک محله را داشته باشید، نمی‌توانید درباره قیمت سایر خانه‌های آن محله نظر دهید؛ چون معمولا قیمت خانه‌ها از کوچه‌ای به کوچه‌ای دیگر متفاوت است. به این ترتیب افراد برای آنکه بفهمند آیا قدرت خرید ملک در محله‌ای را دارند یا نه، باید زمان زیادی را صرف پرسیدن قیمت خانه‌های موجود در تمام کوچه‌پسکوچه‌ها آن محله کنند.

با کیلید هوشمندانه‌تر جستجو کنید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان»، شرکت کیلید با روش‌های آماری بسیار پیشرفته موفق به ساخت نقشه حرارتی قیمت یک متر مربع واحدهای مسکونی شهر تهران شده است. اضافه‌کردن نقشه حرارتی قیمت هر متر مربع واحد مسکونی در سایت کیلید، به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی تمامی ملک‌های موجود در هر منطقه را از نظر قیمت با هم مقایسه کنند و تصمیم‌گیری بهتری از نظر محدوده جغرافیایی و قیمت ملک داشته باشند.
    شرکت کیلید با قراردادن همزمان نقشه حرارتی قیمت‌های مسکن روی نقشه جغرافیایی شهر تهران، برای اولین بار در ایران، این توانایی را به کاربر می‌دهد تا با استفاده از قیمت و موقعیت جغرافیایی ملک، تصمیم‌گیری بهتری برای خرید داشته باشد. این بخشی از ماموریت شرکت کیلید است که در راستای افزایش توانایی کاربران جهت خرید مسکن به انجام رسیده است.

    نقشه حرارتی قیمت در 22 منطقه تهران‌
    این نقشه، قیمت هر متر مربع واحد مسکونی را بر اساس طیف رنگ، از قرمز پررنگ (بالاترین قیمت هرمتر مربع واحد مسکونی)، نارنجی، زرد، سبز(قیمت متوسط یا معتدل هر متر مربع واحد مسکونی) و آبی (کمترین قیمت هر متر مربع واحد مسکونی) در هر منطقه و تا شعاع چند متری نمایش می‌دهد.
    از مزایای این نقشه می‌توان به صرفه‌جویی در وقت متقاضیان خرید ملک اشاره کرد که برای مطلع‌شدن از قیمت واحدهای محله‌های مختلف شهر تهران دیگر نیازی به جست‌وجوهای طولانی‌مدت و خسته‌کننده ندارند.
    همچنین این نقشه به متقاضیان ملک (خریدار مصرفی یا سرمایه‌گذار) کمک می‌کند با اطلاعات بیشتر، راحت‌تر و دقیق‌تری تصمیم‌گیری کنند و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند، از روی نقشه، در مناطق مورد نظرشان به جست‌وجو بپردازند. علاوه بر این، نقشه حرارتی قیمت، به کاربران سایت کیلید قیمت واحدهای زیرمحله‌های شهر تهران را نیز نشان می‌دهد.

    ترسیم محدوده دلخواه روی نقشه‌
    تغییرات پی در پی نام کوچه‌ها، خیابان‌ها و محله‌ها، معضل بزرگی برای پیدا‌کردن آدرس دقیق خانه‌ها شده است. کدپستی تنها ابزاری است که در سال‌های اخیر تغییر نکرده و مکان دقیق جغرافیایی خانه‌ها را به طور دقیق روی نقشه نمایش می‌دهد. اما به خاطر‌سپردن این کد 10 رقمی برای بسیاری از افراد دشوار است.
    با گسترش اینترنت و گوشی‌های هوشمند، استفاده از نقشه برای پیدا‌کردن مکان‌های مورد نظر به خوبی میان کاربران جا افتاده است و افراد در کارهای خود بیشتر از گذشته از نقشه استفاده می‌کنند.
    سامانه کیلید برای راحتی کاربرانی که به دنبال رهن، اجاره یا خرید ملک در مناطق خاصی از شهر تهران هستند، امکانی فراهم آورده است که می‌توان با ترسیم محدوده‌ای روی نقشه، فایل‌های مسکونی موجود در محدوده انتخاب شده را جهت رهن، اجاره و خرید مشاهده کرد. علاوه بر این، قابلیتی در این سامانه وجود دارد که کاربر می‌تواند بر اساس نام ایستگاه‌های مترو یا نام محله‌ها (چه براساس نام محله‌های شهرداری و چه بر اساس نام عرفی) به جست‌وجوی ملک مورد نظر خود بپردازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو