مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر قزوین در شهریورماه سال ۹۷ بسته می شود

عصر ساختمان- سرپرست مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: با تحویل یک هزار و ۴۰ واحد مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان قزوین، پرونده مسکن مهر این استان تا شهریور ماه سال ۹۷ بسته خواهد شد.

پرونده مسکن مهر قزوین در شهریورماه سال ۹۷ بسته می شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، عباس پورقادر افزود: با توجه به سیاست دولت مبنی بر واگذاری واحدهای باقیمانده مسکن مهر به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی، در حال حاضر 425 متقاضی کمیته امداد و 110 متقاضی خانوار دارای 2 معلول بهزیستی خواستار دریافت واحدهای باقیمانده مسکن مهر در این استان هستند.
    وی ادامه داد: هم اکنون میزان پیشرفت فیزیکی واحدهای باقیمانده مسکن مهر در ناحیه شهری مهرگان قزوین 55 تا 85 درصد است که در صورت واریز 70 درصد از سهم آورده متقاضیان، ثبت نام آنها قطعی می شود.
    پورقادر تاکید کرد: این در حالی است که میزان سقف وام واحدهای مسکن مهر باقیمانده با توجه به هزینه های ساخت، از 300میلیون به 400 میلیون ریال باید افزایش یابد.
    به گفته وی، میزان سود تسهیلات مسکن مهر از سوی بانک مسکن همان 4 درصد است.
    ناحیه شهری مهرگان قزوین در 18 کیلومتری شرق قزوین و در حاشیه آزاد راه قزوین - کرج واقع شده و 26 هزار و 500 واحد مسکن مهر در آن طراحی شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی