مدیران خودروعصر اعتبار

۲۴۰۳واحد مسکونی مناطق زلزله زده کرمانشاه اسکلت گذاری شد

عصر ساختمان- رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه از اجرای کار اسکلت گذاری ۲ هزار و ۴۰۳ واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: کار دیوارچینی ۸۱۵ واحد از این تعداد نیز به پایان رسیده است.

۲۴۰۳واحد مسکونی مناطق زلزله زده کرمانشاه اسکلت گذاری شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رضا خواجه ای روز یکشنبه اظهار کرد: کار آواربرداری 16 هزار و 400 واحد آسیب دیده از نوع احداثی به پایان رسیده که 12 هزار و 200 واحد آن در مناطق روستایی و چهار هزار و 280 واحد نیز در مناطق شهری قرار دارد.
    وی ادامه داد: تا صبح امروز کار پی کنی هفت هزار و 367 واحد به اتمام رسیده و چهار هزار و 167 واحد نیز فنداسیون آن ها اجرا شده است.
    خواجه ای گفت: 530 واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه سقف گذاری شده اند و 28 واحد نیز عملیات شیب بندی آن ها به اتمام رسیده است.

    **بازسازی 11 هزار و 500 واحد تعمیری
    رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه در خصوص واحدهای تعمیری نیز اظهار داشت: کار بازسازی 11 هزار و 500 واحد تعمیری از مجموع 19 هزار و 527 واحد تعمیری به اتمام رسیده است.
    وی همچنین از معرفی 51 هزار و 663 واحد به بانک برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت: تاکنون 30 هزار واحد موفق به دریافت تسهیلات مورد نظر شده اند.
    خواجه ای همچنین از پرداخت کمک بلاعوض به 20 هزار واحد آسیب دیده در جریان زلزله 7.3 ریشتری استان خبر داد.

    **رضایت از روند پیشرفت عملیات بازسازی
    این مقام مسئول در ادامه از روند پیشرفت عملیات بازسازی واحدهای مسکونی در مناطق شهری و روستایی ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه کار بازسازی واحدهای آسیب دیده در هفته های اخیر سرعت خوبی به خود گرفته و امیدواری ما برای اتمام هرچه سریعتر کار افزایش یافته است.
    وی تصریح کرد: در این میان آنچه که بیش از هر مسئله دیگری مهم است مشارکت خود مردم در عملیات بازسازی و همکاری با نیروهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.
    خواجه ای در پایان و با بیان اینکه برای ساخت و ساز دوباره در مناطق شهری نیاز به صدور پروانه از سوی شهرداری است، گفت: تاکنون 390 پروانه توسط شهرداری های مناطق زلزله زده استان صادر شده است.
    زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
    این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو