مدیران خودروعصر اعتبار

نقش فضای مجازی در بازاریابی آنلاین

عصر ساختمان- املاک و مستغلات برای رشد و موفقیت خود دیگر نمی توانند از شبکه اجتماعی استفاده نکنند ، به ویژه اکنون که فعال ترین کاربران فیس بوک نیز بزرگترین گروه از خریداران خانه را تشکیل می دهند و از یک نماینده املاک و مستغلات استفاده می کنند . خبر خوب این است که اگر شما در املاک و مستغلات مشغول به کار هستید ، شما می توانید در یک موقعیت ویژه قرار بگیرید و آژانس خود را به یک ستاره شبکه اجتماعی تبدیل کنید و با خریداران خانه جدید آشنا شوید .

نقش فضای مجازی در بازاریابی آنلاین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان»، شما در حال حاضر دارای اطلاعات زیاد و مهمی درباره محله هایی که دارای ویژگی های خاص هستند ، جوامع این محله ها و منافع مشتریان خود هستید . بنابراین آژانس املاک و مستغلات شما دارای اطلاعات مهم زیادی می باشد و شما هر چیزی که خریداران نیاز دارند را در دست دارید . شما می توانید با کمک برخی از متخصصان شبکه اجتماعی در نیاز یک صفحه در شبکه اجتماعی پر کاربر ایجاد کنید و اطلاعات و محتوای با ارزش خود را در آن ها به اشتراک بگذارید . راهنمایی های زیر را برای سه ابزار و رسانه مهم و ضروری به کار بگیرید تا بتوانید املاک و مستغلات خود را به یک ستاره تبدیل کنید . شما باید از فیس بوک ، اینستاگرام و ویدئو استفاده کنید .
    در استراتژی شبکه اجتماعی فیس بوک و تاثیر آن بر بازاریابی آنلاین را مانند نان و کره در نظر بگیرید . تا اواسط سال 2017 میانگین کاربران ماهانه فیس بوک دو میلیارد نفر پیش بینی شده اند . فیس بوک همچنان ویژگی های نوآورانه جدیدی را به مزایای خود اضافه می کند و شما می توانید به راحتی از این مزایا استفاده کنید . از تبلیغات فیس بوک برای هدف قرار دادن مخاطبان خود در لحظه ای که آن ها در خانه هستند استفاده کنید . فیس بوک به شما می گوید که چه میزان از مخاطبان با محتوای شما درگیر شده اند و از محتوای شما استقبال کرده اند . بنابراین شما می توانید تبلیغات خود را در فیس بوک با توجه به موضوعات مورد علاقه ، کد های پستی و حتی آدرس های ایمیل انجام دهید . عکس های تبلیغاتی خود را آزمایش کنید تا ببینید که کدام یک بیشترین کلیک و توجه را دریافت می‌کنند . مسابقات و شرط بندی را از طریق برنامه مسابقه فیس بوک اجرا کنید تا ارتباطات عمیق تری با مشتریان بالقوه خود ایجاد کنید و در مورد تنظیمات آن ها یاد بگیرید. لیست املاک و مستغلات خود را منتشر کنید ، اما مطمئن شوید که اکثر پست های خود را در مورد ساخت و ساز و منافع مشتری حفظ می کنید.
    اینستاگرام نیز در بین مردم بسیار محبوب است . مدیران املاک و مستغلات مایل هستند تا زیبایی های بصری ساخت و سازهای خود را از طریق اینستاگرام به مشتریان خود نشان دهند . تصاویر و عکس ها بیشتر از هرچیز دیگری نظر مخاطبان را به خود جلب میکنند . بر روی تصاویری که مشتریان بالقوه را جلب می کند و برای آن ها جذاب و مهم می باشد تمرکز کنید . با استفاده از تصاویر رویای خرید خانه را در ذهن مخاطب ایجاد کنید . بازاریابی از طریق اینستاگرام برای املاک و مستغلات یک راه موفق و ثابت شده است . فیلم های کوتاه و جالب از خانه ها و املاک بگیرید و از ویژگی تگ کردن در اینستاگرام استفاده کنید و آن ها را آپلود کنید ، به طوری که مشتریان بتوانند ببینند و بفهمند که فیلم کجا گرفته شده است. اینستاگرام را با کمک کارشناسان شبکه اجتماعی دنبال کنید . از هشتگ هایی مثل # برای فروش یا # شکار خانه استفاده کنید تا مشتریان جدیدی را که ممکن است در
    دسترس نباشند را جذب کنید . از خدماتی مانند آیکون یا وبستا استفاده کنید تا به شما کمک کنند تا مهمترین و بهترین هشتگ ها را پیدا کنید .
    چرا نمایندگان املاک و دارندگان املاک و مستغلات نیاز به استفاده از ویدئو برای تبلیغ خود دارند؟ جواب این سوال بسیار راحت است زیرا اجرای ویدئوهای تبلیغاتی زنده با استفاده از فیس بوک ، آپلود ویدئوهای کوتاه در اینستاگرام و ارائه ویدئوهای توضیحی می توانند به رشد و موفقیت آژانس و املاک کمک شایانی بکنند . ویدئوهای تبلیغاتی می توانند در یوتیوب آپلود شده و باعث شناخته شدن و برجسته شدن املاک و مستغلات شما شوند . ویدئوها و فیلم ها بیشتر هر چیز دیگری مشتری را جلب خود می کنند و باعث می شوند تا مشتری درباره کار و حرفه شما فکر کند و با شما ارتباط برقرار کند .
    مهم نیست که شما از چه نوع شبکه اجتماعی استفاده می کنید ، کلید موفقیت این است که پست های شما فعال، سازگار و مرتبط باشد . از این سیستم عامل ها و شبکه های اجتماعی برای جذب و پذیرش مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی خود استفاده کنید .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو