مدیران خودروعصر اعتبار

توزیع ۸۰۰ دستگاه کانکس در منطقه زلزله کوهبنان

عصر ساختمان- استاندار کرمان از واگذاری کانکس به مردم زلزله‌زده سخن به میان آورد و اظهار کرد: تاکنون ۸۰۰ دستگاه کانکس در منطقه زلزله کوهبنان توزیع شده است.

توزیع ۸۰۰ دستگاه کانکس در منطقه زلزله کوهبنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، علیرضا رزم‌حسینی صبح امروز 19 اسفندماه در جلسه‌ای با محوریت بیمه ساختمان‌های استان کرمان در برابر زلزله با حضور رئیس بیمه مرکزی کشور با تأکید بر ضرورت بیمه زلزله در استان ادامه داد: استان کرمان به‌علت ساختار زمین شناختی یک منطقه زلزله‌خیز است، بنابراین مردم و دولت‌ها در این راستا گام برداشته اند تا خسارات به حداقل برسد.

    استاندار کرمان با اشاره به زلزله‌های اخیر در استان کرمان خاطرنشان کرد: در زلزله‌های کوهبنان و راور که امسال رخ داد به دلیل اینکه واحدهای مسکونی نوساز بودند، خسارات جانی نداشتیم.

    وی از واگذاری کانکس به مردم زلزله‌زده سخن به میان آورد و اظهار کرد: تاکنون 800 دستگاه کانکس در منطقه زلزله کوهبنان توزیع شده است.

    رزم‌حسینی به کمک‌های خیرین به مردم زلزله‌زده استان اشاره کرد و تصریح کرد: بازسازی مناطق زلزله‌زده در حال انجام است و امیدواریم تا زمان پیش‌بینی شده توسط رئیس‌جمهور این بازسازی به پایان برسد.

    عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان کرمان به صنعت بیمه در دنیا پرداخت و خاطرنشان کرد: قدمت بیمه در ایران حدود 100 سال است، که مردم با پرداخت مبلغ اندکی می‌توانند خانه‌های خود را بیمه کنند و اگر منازلشان به‌علت زلزله دچار خسارت شد، بیمه خسارات آن‌ها را پرداخت کند و با توجه به موقعیت زلزله‌خیز بودن استان کرمان انتظار داریم مردم به این مقوله توجه بیشتری داشته باشند.

    استاندار کرمان با اشاره به فرصت‌های خوب سرمایه‌گذاری در استان کرمان یادآور شد: در چهار سال گذشته بیشترین درآمد مالیاتی مربوط به استان کرمان بوده است که متأسفانه رقم قابل توجهی به استان کرمان در این راستا بازگشت داده نشده است و از نمایندگان استان در خانه ملت انتظار داریم در این راستا تلاش جدی را بکار گیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار