مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار تهران:

می‌خواهیم تهران را به شهری بین‌المللی تبدیل کنیم

عصر ساختمان- شهردار تهران گفت: بنا داریم ظرف سال‌های آینده تهران را به عنوان یک شهر بین‌المللی تبدیل کنیم.

می‌خواهیم تهران را به شهری بین‌المللی تبدیل کنیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، محمدعلی نجفی شهردار تهران در آیین کاشت درخت صلح و دوستی که صبح امروز با حضور محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و هیئت‌های دیپلماتیک در بوستان نوروز برگزار شد، اظهار کرد: محیط‌زیست علی رغم اینکه با چالش‌هایی روبروست اما از قابلیت ها و ظرفیتهای بسیاری نیز برخوردار است.

    وی افزود: یکی از ظرفیت‌های محیط زیست استفاده از آن در حوزه گفتگو در سطح ملی و منطقه‌ای است چرا که محیط زیست فضایی مناسبی برای گفتگوهای عمیقتر و دوستانه‌تر فراهم می‌کند. گفتگوها فرآیندی برای رسیدن به صلح و دوستی است و ما می‌توانیم از ظرفیت محیط زیست برای رسیدن به این امر استفاده کنیم.

    نجفی با بیان اینکه درخت در تمام دنیا سمبل سرسبزی است، گفت: در هفته درختکاری امسال اتفاقات خوبی صورت گرفته است و امیدواریم ظرف چند سال آینده تغییرات مناسبی را در تهران در بخش‌های مختلف ایجاد کنیم.

    وی افزود: شهرداری تهران تلاش می‌کند با برنامه‌ریزی صحیح و مدون شرایط مناسبی را برای شهروندان تهرانی و همچنین مهمانان خارجی در شهر فراهم کند تا آنها احساس آرامش و آسایش بهتری را داشته باشند.

    شهردار تهران ادامه داد: مسئله پایداری، تاب آوری، هوشمندی شهر و دانش بنیان کردن اقتصاد شهری از محورهای اصلی در شهرداری تهران محسوب می‌شوند و برای دسترسی به این اهداف بلند و مهم و البته  پیچیده ما می‌توانیم از ارتباطات با شهرهای بزرگ دنیا استفاده کنیم.

    نجفی گفت: شهرداری تهران با روی باز از ارتباطات شهری با سایر کشورها استقبال می‌کند و ما این آمادگی را در این بخش داریم و امیدواریم نمایندگان دیپلمات کشورها و سازمان‌های بین‌المللی در تهران این پیام ما را به کشورها و سازمان ها اعلام کنند.

    وی گفت: امیدواریم تهران ظرف سال‌های آینده  به عنوان شهر بین‌المللی نقش خود را ایفا کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار