مدیران خودروعصر اعتبار

نمایشگاه مصالح ساختمانی در سرپل ذهاب گشایش یافت

عصر ساختمان- نمایشگاه مصالح ساختمانی در راستای حمایت از تولیدات شرکت های داخل استان کرمانشاه روز سه شنبه در سرپل ذهاب گشایش یافت‌.

نمایشگاه مصالح ساختمانی در سرپل ذهاب گشایش یافت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب در حاشیه افتتاح این نمایشگاه به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور استفاده از محصولات استاندارد با کمترین هزینه و کمک به تسهیل در روند بازسازی مناطق زلزله زده، نخستین نمایشگاه شرکت های تولیدی مصالح ساختمانی در این شهرستان گشایش یافت.
    منصور کاکایی افزود: در این نمایشگاه 50 شرکت تولیدی مصالح ساختمانی به مدت سه ماه انواع کفپوش، درب و پنجره، انواع لوله و اتصالات، سامانه های گرمایشی و سرمایشی ، کاشی، سرامیک، سنگ های تزئینی، پوشش های سقف و دیوار، قطعات پیش ساخته، دکوراسیون ، کابینت آشپزخانه و انواع مصالح ساختمانی را در معرض دید گذاشتند.
    وی، سرویس های بهداشتی، تجهیزات و وسایل روشنایی، رنگ ، چسب ، سیمان و گچ ، شیرآلات ساختمانی ، قیر و عایق های ساختمانی ، معماری و طراحی داخلی ساختمان را از دیگر اقلامی ذکر کرد که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.
    وی هدف از برپایی این نمایشگاه را تقویت بنیه شرکت های تولیدی و افزایش کیفیت و مرغوبیت کالای ساختمانی بیان کرد.
    رئیس اداره صنعت معدن و تجارت سرپل ذهاب ادامه داد: محصولات این نمایشگاه 10 درصد پایین تر از قیمت بازار استان کرمانشاه به زلزله زدگان این شهرستان عرضه می شود.
    کاکایی اظهارداشت: غرفه های این نمایشگاه درسطح شهرستان دارای نمایندگی بوده و شهروندان می توانند با مراجعه به نمایشگاه از نوع و کیفیت کالا مطلع شوند و با حضور در نمایندگی و سفارش مصالح مورد نیاز، در سریعترین زمان ممکن کالای مورد نیاز را در درب منزل تحویل بگیرند.
    وی گفت: مصالح ساختمانی همه روز در 2 نوبت صبح و ظهر برای بازدید متخصصان و عموم علاقه مندان دایر است.
    سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد که در جریان زلزله اخیر ابان به شدت دچار خسارت شد.
    زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
    این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی