مدیران خودروعصر اعتبار

تصویب کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۶ شهرداری

عصر ساختمان- کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۶ شهرداری تهران در جلسه امروز شورای شهر با ۱۸ رأی به تصویب رسید.

تصویب کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال ۹۶ شهرداری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از تسنیم، زهرا نژاد بهرام در نطق پیش از دستور جلسه امروز شورای شهر تهران اظهار کرد: موضوع زنان و زن در جریان اصلاح طلبی در تفاوت رویکردهاست، اصلاح طلبان با تکیه بر مقام انسان و باور اینکه زن بودن و مرد بودن تفاوتی در ماهیت انسانی آنها ایجاد نمی‌کند و مصداق این رویکرد را جایگاه بلند مرتبه حضرت زهرا(س) و نگاه عمیق و جدی و انسانی حضرت رسول(ص) به وی می‌دانند.

    وی تصریح کرد: زن در نگاه اصلاح‌طلبی انسانی توانمند و هوشمند است که در مقام بندگی با برادران خود همسان است و در مقام تقوا هیچ تفاوتی با دیگران ندارد. در نگاه اصلاح طلب گام های رو به جلو برای زنان و مردان ربطی به جنسیت آنها ندارد و آنچه تفاوت ها را معنا می‌کند سلیقه‌ها و ذائقه‌ها هستند.

    به گزارش تسنیم، در ادامه جلسه امروز شورای شهر تهران طرح لایحه اصلاحیه بودجه سال 96 در دستور کار اعضا قرار گرفت. در ادامه بررسی این لایحه افشین حبیب زاده در مخالفت با اصلاحیه لایحه بودجه 96 تصریح کرد: ما ماه هاست علیه اسناد فاقد اعتبار و هزینه‌های خارج از مصوب فریاد می‌زنیم و می‌گوییم که نباید هزینه‌ها براساس روال‌های غیرقانونی باشد.

    وی گفت: آقایی می‌رود مصاحبه می‌کند که 10 میلیارد هزینه شده است و حالا برای اقداماتی که انجام دادند مصوبه آورده اند درحالی که برای این هزینه‌ها، قبلا اعدادی در نظر گرفته شده بود و در قالب لایحه بودجه به شورا آمده و اعداد و ارقام در کمیسیون‌ها مورد بررسی قرار گرفته شده است و در نهایت تصویب شد.

    عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران بیان کرد: برخلاف این رویه برخی از افراد هزینه می‌کنند و حال برای قانونی شدن اقداماتشان اصلاحیه آورده‌اند. داستان این مسئله مانند داستان برج باغات شده است. دوستان می‌گویند خوشبختانه این عدد 760 میلیارد است، این خوشبختانه نیست بلکه بدبختانه است. این عدد حدود 5 درصد هزینه کرد بودجه است. آنها اول اقدام غیرقانونی می‌کنند و حالا در صدد اخذ مجوز و قانونی کردن اقداماتشان هستند.

    وی گفت: بخشی از اصلاحیه این لایحه و درخواست برای افزایش آن برای حقوق و مزایا است. به چه حقی این کار را انجام داده‌اند؟ من با این کار مخالفم و از دوستان و اعضای شورا می‌خواهم که با این مخالفت کنند. مخالفت با این مسئله مخالفت با رویه غلط و غیرقانونی است.

    به گزارش تسنیم، پس از اظهارات موافق و مخالف نسبت به لایحه اشاره شده کلیات لایحه اصلاحیه بودجه سال96 با 18 رأی به تصویب رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو