مدیران خودروعصر اعتبار

در جلسه شورای مسکن خوزستان مطرح شد:

دولت مکلف به اتمام پروژه مسکن مهر است

عصر ساختمان- قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر گفت: قصد ورود به مشکلات را ندارم و در هر صورت دولت مکلف است پروژه مسکن مهر را به سرانجام برساند، این در حالیست که به گفته استاندار خوزستان، برای اتمام مسکن مهر استان برای جلب رضایت مردم باید هدفمند و یکپارچه عمل کنیم.

دولت مکلف به اتمام پروژه مسکن مهر است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی در جلسه شورای مسکن این شهرستان اظهار کرد: بحث در مورد مسکن مهر بسیار زیاد است اما باید به دنبال راهکار باشیم. مسکن مهر تکلیفی بر عهده دولت است و باید این طرح را به سرانجام برساند.

    وی افزود: برخی تصمیمات در مورد مسکن مهر شتاب‌زده بود و همین موضوع مشکلات فراوان و هزینه‌های بسیاری برای دولت ایجاد کرده هرچند قصد ورود به مشکلات را ندارم و در هر صورت دولت مکلف است پروژه مسکن مهر را به سرانجام برساند.

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر عنوان کرد: بیشترین مشکلات مسکن مهر در پردیس تهران و استان خوزستان است و هرچه در این بخش هزینه می‌کنیم کار به اتمام و سرانجام نمی‌رسد.

    اصغری مهرآبادی گفت: تمام دستگاه‌ها و ادارات مرتبط با پروژه مسکن مهر باید نهایت تلاش خود را برای تکمیل پروژه مسکن مهر به کار ببرند تا افرادی که به این طرح دلبسته بودند هرچه سریع‌تر خانه‌دار شوند.

    همچنین غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در این جلسه گفت: پروژه مسکن مهر منابع مالی زیادی از دولت را تلف کرده و راهی جز ادامه کار نیز وجود ندارد و محکوم به ادامه مسیر هستیم. هرچه سریع‌تر این مسیر را پیش ببریم منابع کمتری هدر خواهد رفت.

    وی افزود: باید دست به دست هم داده و نباید جزیره‌ای عمل کنیم. باید برای به سرانجام رساندن پروژه مسکن مهر هدفمند و یکپارچه وارد عمل شده و به نحوی عمل کنیم که رضایت‌مندی بیشتری بین مردم ایجاد شود.

    استاندار خوزستان عنوان کرد: هنگامی می‌توانیم بگوییم هدر رفت منابع متوقف و رضایتمندی مردم حاصل شده که مردم در خانه‌های مسکن مهر ساکن شوند. 11 هزار واحد مسکن مهر باقی‌مانده در خوزستان آمار بسیار بالا و نگران‌کننده‌ای است و باید برای برون‌رفت از این وضعیت تمام تلاش خود را به کار ببندیم.

    شریعتی گفت: پول مردم و بیت‌المال روی زمین مانده و نمی‌توان از آن هیچ استفاده‌ای کرد. مردم باید در این منازل ساکن شوند و در آن احساس امنیت کنند. فرمانداران به صورت جدی وارد کار شده و از همه ظرفیت‌ها بهره‌گیری شود.

    وی اظهار کرد: نباید این موضوع که برای حمایت از قشر ضعیف بوده به محلی برای سوءاستفاده و رانت‌خواری برخی افراد زالوصفت تبدیل شود. از ظرفیت شورای تأمین و دادگستری باید برای برخورد با این افراد سودجو استفاده شود.

    استاندار خوزستان افزود: اداره کل تعاون، راه و شهرسازی و فرمانداران باید به صورت ویژه وارد این موضوع شوند و هر جا حقی از مظلومی تضییع شده باید آن حق بازستانده شوند. باید با جدیت بیشتری وارد کار شویم و مشکلات موجود را از پیش رو برداریم.

    شریعتی همچنین به بحث نوسازی مدارس اشاره کرد و افزود: اعتبارات مالی نوسازی مدارس را در سال جاری از 75 میلیارد تومان به 140 میلیارد تومان و حدود دو برابر افزایش دادیم تا مدارس دو نوبته و فرسوده برچیده شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو