مدیران خودروعصر اعتبار

معاون سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اعلام کرد؛

یک سوم مدارس کشور نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی

عصر ساختمان- معاون توسعه مدیریت، پشتیبانی و مشارکت های مردم سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به اینکه یک سوم از مدارس کشور نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است، گفت: ۱۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و مقاوم سازی این مدارس نیاز است.

یک سوم مدارس کشور نیازمند بازسازی و مقاوم‌سازی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا،   علی شهری‌ در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تجهیز و مقاوم‌سازی مدارس تاکنون اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است که همواره با مشارکت گسترده خیرین مدرسه ساز همراه بوده است.

    وی به حادثه‌خیز بودن کشورمان اشاره کرد و افزود: در همین راستا مقاوم‌سازی مدارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برای افزایش استحکام مدارس باید دولت، مجلس و خیرین همکاری داشته باشند.

    معاون توسعه مدیریت پشتیبانی و مشارکت های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با اشاره به تخصیص 63 درصدی طرح کمک دولت در تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام خیرین افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال این میزان به 100 درصد ‌برسد.

    وی افزود: برای نخستین بار با کمک دولت، مجلس و همراهی سازمان برنامه و بودجه در قانون بودجه سال آینده دولت متعهد شده معادل کمک تحقق یافته خیران به مدارس کمک کند که پیش‌بینی می‌شود این اعتبار به 4هزار و 500 میلیارد ریال برسد.

    شهری‌ اضافه کرد: 65 هزار کلاس درس تاکنون زیر پوشش طرح ملی تخریب و بازسازی قرار گرفته و نوسازی شده است که اعتبار آن 60 هزار میلیارد ریال است.

    وی با اشاره به اینکه یک سوم از مدارس کشور نیازمند نوسازی و مقاوم سازی است، گفت: 180 هزار میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی و مقاوم‌سازی این مدارس نیاز است.

    معاون توسعه مدیریت پشتیبانی و مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تصریح کرد: 25 هزار خیر مدرسه‌ساز در سطح کشور همکاری دارند که تاکنون 40 هزار میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

    وی همچنین افزود: 107 هزار کلاس درس معادل 20 درصد کلاس‌های موجود توسط خیرین مدرسه ساز و یا با مشارکت آن‌ها احداث شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار