مدیران خودروعصر اعتبار

تخفیف ۴۰ درصدی هتل ها و مهمانسراهای تهران در عید

عصر ساختمان- رئیس اتحادیه مهمانپذیران گفت: با همکاری اتحادیه هتلداران و هتل آپارتمان‌ها تصمیم بر آن شد که از تاریخ ۲۹ اسفند تا ۱۴ فروردین تمامی هتل‌ها و مهمان‌پذیرها برای مسافران داخلی و خارجی ۴۰ درصد تخفیف اعمال کنند و به فرهنگیان نیز ۵۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.

تخفیف ۴۰ درصدی هتل ها و مهمانسراهای تهران در عید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایلنا، شاهرخ محمدزاده در خصوص وضعیت اعضای این صنف در سال جاری گفت: امسال مهمانان ما کاهش چشمگیری داشتند و اگر بخواهیم به صورت آماری مقایسه کنیم تعداد افرادی که به تهران سفر کرده و در اقامتگاه‌های ارزان قیمت سکنی گزیدند 40 درصد کمتر از سال گذشته است.

    وی ادامه داد: این در حالی است که ما قیمت‌های خود را مطابق مصوبه میراث فرهنگی افزایش می‌دهیم که در سال گذشته فقط 10 درصد افزایش داشته در حالی که افزایش آب و برق و گاز و کارگر بیش از این رقم بوده است.

    وی در خصوص میزان پرداخت مالیات این صنف گفت: متاسفانه دولت نمی‌داند که ما تجارت نمی‌کنیم بلکه صنعت هستیم و در حالی که تمام دنیا به صنعتگران کمک می‌کنند از ما مالیات بیشتری  می‌گیرند به طور مثال در کشوری مثل ترکیه که در همسایگی ما قرار دارند هیچ کدام از هتل‌داران و مهمانپذیران مالیات نمی‌دهند. امروز متاسفانه کار به جایی رسیده است که یک هتلدار می‌گوید که من اگر این زمین یا ساختمان را انبار کنم بیشتر برای من صرفه اقتصادی دارد همین عوامل باعث شده که از 320 مهمانپذیر ابتدای انقلاب الان به عدد 120 برسیم زیرا هیچ وقت از ما سوال نشده است و نظر ما برای کسی مهم نبوده است.

    وی گفت: متاسفانه مشکل دیگری که داریم رشد قارچ‌گونه مهمان‌پذیرهای غیرمجاز است که انواع اتفاق‌ها در آنجا می‌افتد و از لحاظ بهداشتی اصلا وضعیت خوبی ندارد. ما انتظار داریم دولت با آنها برخورد محکم‌تری داشته باشد.

    محمد زاده در خصوص تخفیف های اقامتگاه‌ها در ایام نوروز گفت: با همکاری اتحادیه هتلداران و هتل آپارتمان‌ها تصمیم بر آن شد که  از تاریخ 29 اسفند تا 14 فروردین تمامی هتل‌ها و مهمان‌پذیرها برای مسافران داخلی و خارجی 40 درصد تخفیف اعمال کنند و به فرهنگیان نیز 50 درصد تخفیف داده خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو