مدیران خودروعصر اعتبار

با حکم وزیر راه و شهرسازی؛

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران منصوب شد

عصر ساختمان- با حکم وزیر راه و شهرسازی، هوشنگ عشایری به سمت معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران منصوب شد.

مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران منصوب شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی حکمی هوشنگ عشایری را به سمت مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، منصوب کرد.

    متن حکم مذکور بدین شرح است:

    جناب آقای مهندس هوشنگ عشایری

    با سلام

    با توجه به دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران منصوب می‌شوید.

    امید است اینک که بازآفرینی شهری سیاست با اولویت دولت قرار گرفته است، با استفاده از تجارب طولانی دو دهه در داخل کشور و بهره‌گیری از تجارب گسترده و متنوع جهانی، بهسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده را به بستری برای ارتقای کیفیت زندگی و معماری درون شهرها و احیا و اعتلای میراث ارزشمند شهرسازی و معماری گذشته و تحکیم و توسعه فرهنگ محله‌محوری تبدیل کرده، ضمن توجه به حفظ حقوق و هویت شهروندان و جلب مشارکت ذینفعان، مبانی حقوق و ثبتی لازم برای تسهیل امر مشارکت بخش خصوصی در تجمیع و نوسازی را فراهم کنید. همچنین برنامه‌های توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی را سرعت بخشیده و با هماهنگی معاونت شهرسازی و معماری با اتخاذ تدابیر لازم از توسعه حاشیه‌نشینی جلوگیری نمایید.

    توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسئلت دارم.

    عباس آخوندی - وزیر

    بر اساس این گزارش، هوشنگ عشایری پیش از این حکم، سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران از شرکت‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی بود که با حکم آخوندی به سمت معاون وزیر و مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی