مدیران خودروعصر اعتبار

همکاری خوب بانک ها درپرداخت تسهیلات به بیش از ۷۰ هزار واحد روستایی

عصر ساختمان:رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران با یادآوری اینکه بانک های دولتی باید سالیانه ۲۰۰ هزار تسهیلات برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی پرداخت کنند، گفت: امسال با همکاری خوب بانک ها تاکنون به ۷۰ هزار و ۲۰۰ واحد روستایی تسهیلات پرداخت شده است.

همکاری خوب بانک ها درپرداخت تسهیلات به بیش از ۷۰ هزار واحد روستایی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایرنا، علیرضا تابش، با بیان اینکه تاکنون بیش از 16 هزار و 800 میلیارد تسهیلات به روستاییان پرداخت شده است، گفت: هم اکنون شمار زیادی نیز در فهرست دریافت این تسهیلات قرار دارند تا به تدریج با معرفی از بانک های عامل دولتی، تسهیلات خود را دریافت کنند.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، خواستار پرداخت به موقع اقساط تسهیلات توسط روستاییان شد و گفت: در صورتی که روستاییان اقساط خود را به موقع به بانک ها پرداخت نکنند حق دیگران ضایع می شود.
    تابش افزود: برای پرداخت به موقع اقساط کارگروهی در مراکز استانها تشکیل شده تا با همکاری بانک ها، افرادی که اقساط خود را به موقع پرداخت نکرده و تاخیر دارند با ارسال اخطاریه نسبت به پرداخت به موقع اقساط خود اقدام کنند.
    رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: استمرار پرداخت این تسهیلات به روستاییان برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی باید از محل بازپرداخت تسهیلات آنان انجام شود، لذا پرداخت به موقع اقساط این تسهیلات در پرداخت بیشتر تسهیلات بع روستاییان بسیار تاثیرگذار است.
    وی با بیان اینکه سال گذشته 200 هزار تسهیلات به روستاییان پرداخت شده است، گفت: در این طرح روستاییان با دریافت تسهیلات 15 میلیون تومانی با نرخ سود چهار و پنج درصدی باید در مدت 15 سال اقساط آن را به بانک های عامل پرداخت کنند.
     بر اساس اجرای «طرح جامع مسکن» بانک ها موظف شده اند سالیانه برای نوسازی و بهسازی واحدهای مسکن روستایی 200 هزار و برای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری سالیانه 300 هزار تسهیلات به افراد واجد شرایط پرداخت کنند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی