مدیران خودروعصر اعتبار

مدیرعامل صندوق احیاء و بهره برداری از بنا‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی؛

قیمت بناهای واگذار شده هدفمند شده است

عصر ساختمان:مدیر عامل صندوق احیاء و بهره برداری از بنا‌ها و اماکن تاریخی و فرهنگی، گفت: افزایش قیمت بناهای تاریخی هدفمند و بر مبنای واقعیت بوده و در واگذاری بناهای تاریخی شفاف سازی کرده‌ایم.

قیمت بناهای واگذار شده هدفمند شده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از ایلنا٬ محمدرضا پوینده با تاکید بر اینکه افزایش قیمت بناهای تاریخی واقعی و در واگذاری بناهای تاریخی شفاف سازی شده است، گفت: هدف صندوق احیاء در قیمت گذاری بناهای تاریخی و فرهنگی احیاء و بهره برداری مطلوب از آنهاست.

    وی ادامه داد: فردی که قرار است بنایی را مرمت، احیاء و بهره برداری کند باید از ارزش‌های بنا مطلع باشد در غیر اینصورت اگر اثر با قیمت بسیار ناچیزی واگذار شود و نظارت و پیگیری حقوقی هم روی آن صورت نگیرد ممکن است از چارچوب‌های قانونی مشخص شده خارج شود.

    به گفته پوینده، درحال حاضر قیمت بناهای واگذار شده واقع بینانه و هدفمند شده است و در شرایط کنونی واگذاری بناهای تاریخی در صندوق احیاء نسبت به ده سال گذشته رشد بسیار بالا و چشمگیری داشته است.

    آنطور که مدیرعامل صندوق حفظ و احیاء معتقد است، درحال حاضر با وجود سخت‌تر شدن شرایط، اصلاح فرآیند‌ها، واقعی شدن قیمت‌ها و همچنین اطلاع رسانی گسترده‌ای که راجع به ظرفیت‌های حوزه فرهنگی صورت گرفته بهره برداران بسیار راغب هستند و سرمایه گذاران بسیار بزرگتری وارد عرصه سرمایه گذاری شده‌اند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی