مدیران خودروعصر اعتبار

سخنگوی شورای عالی استان‌ها:

افزایش ۹ تا ۲۵ درصدی حق‌الجلسه اعضای شورای شهر و روستا

عصر ساختمان- سخنگوی شورای عالی استان‌ها، گفت: در سومین جلسه علنی شورای عالی استان‌ها مصوب شد حق‌الجلسه اعضای شورای شهر و روستا ۹ تا ۲۵ درصد افزایش یابد.

افزایش ۹ تا ۲۵ درصدی حق‌الجلسه اعضای شورای شهر و روستا
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، امیر شهلا در حاشیه سومین اجلاس شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران درباره مصوبات این جلسه اظهار داشت: مقرر شد اعضای عالی استان‌ها نظر مشورتی خود را درباره بودجه‌های سنواتی و برنامه‌های پنج‌ ساله اعلام کنند و در تدوین این موارد نظرات اعضای شورا نیز لحاظ شود.

    وی ادامه داد: رئیس شورای عالی استان‌ها نیز به سازمان برنامه و بودجه کشور نامه‌ای نوشته است که از نظرات اعضای شورای عالی نیز در بودجه‌های سنواتی و برنامه پنج ساله استفاده شود.

    سخنگوی شورای عالی استان‌ها گفت: یکی دیگر از مواردی که امروز مورد بحث قرار گرفت تأمین منابع درآمدی پایدار برای شهرداری‌های کشور است.

    شهلا ادامه داد: وضعیت عوارض در شهرها دچار تغییر و تحول شده است و شهرداری‌ها منابع لازم را برای خودگردانی ندارند و برای تأمین منابع لازم نیاز به کمک‌های دولت دارند.

    وی افزود: در جلسه امروز درباره عدم حضور نیکنام عضو زرتشتی شورای شهر یزد نیز بحث شد چرا که ماه‌هاست در جلسات یزد حضور ندارد و در این خصوص اختلافاتی بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان وجود دارد و مقرر شد اعضای شورای شهر با نامه‌ای که به آیت‌الله شاهرودی می‌نویسند با حفظ حقوق اقلیت‌ها زمینه و شرایط را برای حضور در جلسات این عضو شورا فراهم کند.

    سخنگوی شورای عالی استان‌ها  افزود: در بخش دیگر از این جلسه آیین‌نامه حقوق و دستمزد شوراهای شهر و روستا و بخش نیز مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه 30 تا 40 درصد از حقوق اعضا کاهش پیدا کرده بود ضرورت اصلاح آیین‌نامه حقوق و مزایا دیده می‌شد و این موضوع مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد حقوق این افراد از 9 تا 25 درصد افزایش پیدا کند.

    شهلا ادامه داد: حدود 12 سال است که حقوق و دستمزد اعضای شورای شهر و روستا تغییر نکرده است و اعضا بر اساس حق‌الجلسه حقوق دریافت می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو