مدیران خودروعصر اعتبار

توضیحات وزیر راه در جلسه کمیسیون عمران درباره دلایل سقوط هواپیما

عصر ساختمان- یک عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون متبوعش با وزیر راه و شهرسازی، گفت: در این جلسه صرفا به تشریح علل و عوامل سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج پرداخته شد و هیچ صحبتی درباره استیضاح آخوندی مطرح نشد.

توضیحات وزیر راه در جلسه کمیسیون عمران درباره دلایل سقوط هواپیما
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، شهرام کوسه غراوی در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه کمیسیون عمران با عباس آخوندی، گفت: در این جلسه مسائل مختلفی از جمله حادثه کشتی سانچی و سقوط هواپیمای آسمان به تفسیر صحبت شد و وزیر راه در خصوص دلایل سقوط هواپیما سخنانی ایراد کرد اما هرگونه اظهارنظر قطعی درباره دلایل سقوط را به پیدا شدن جعبه سیاه هواپیما موکول کرد.

    نماینده مردم مینودشت با اشاره به توضیحات عباس آخوندی، گفت: ایشان در جلسه امروز صبح کمیسیون عمران درباره علل و عوامل سقوط هواپیما و حضور میدانی در منطقه که با مشارکت عوامل وزارت راه و شهرسازی، ارتش و سازمان‌های امدادی انجام گرفت، توضیحاتی ارائه کرد.

    وی گفت: وزیر راه از یافتن پیکر بیش از 30 نفر از جان باختگان سقوط هواپیما خبر داد و ابراز امیدواری کرد بقیه پیکرها به زودی پیدا شده و انتقال یابد. 

    این عضو کمیسیون عمران مجلس با رد شایعات مطرح شده درباره تماس تلفنی یا زنده ماندن زخمیان سقوط هواپیما، گفت: اینکه عده‌ای شایعه کردند بعد از سقوط هواپیما تماس‌هایی از سوی مسافران با خانواده‌هایشان گرفته شده و یا مسافران زخمی، زنده مانده و به دلیل سرمای کوهستان جان باخته‌اند اصلا با عقل جور در نمی‌آید چرا که هواپیما با سرعت 400، 500 کیلومتر در ساعت به دیواره کوه دنا برخورد کرده و علاوه بر تکه تکه شدن هواپیما، پیکر بسیاری از مسافران نیز چند تکه شده و از روی ظاهر اجساد شناسایی آنان ممکن نیست.

    کوسه غراوی در عین حال خواستار نهادینه شدن فرهنگ عذرخواهی در مسئولان شد و گفت: سقوط پرواز تهران ـ یاسوج به هر دلیلی که اتفاق افتاده باشد باید هر چه سریعتر توسط مسئولان توضیحاتی در خصوص جزئیات آن داده شود و ازجامعه به خاطر این حادثه عذرخواهی به عمل آید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو