مدیران خودروعصر اعتبار

طرح استیضاح آخوندی به زودی کلید می‌خورد

عصر ساختمان- عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: به زودی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی به دلیل وقوع دو حادثه حمل ونقلی در مجلس کلید می‌خورد.

طرح استیضاح آخوندی به زودی کلید می‌خورد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرج‌الله رجبی عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه نظر اکثر نمایندگان مجلس برای طرح سوال و استیضاح آخوندی وزیر راه و شهرسازی مثبت است، اظهار کرد: با توجه به اتفاق دو حادثه حمل ونقلی با فاصله نزدیک، اکثر نمایندگان مجلس با استیضاح وزیر راه و شهرسازی موافقت کرده‌اند.

    وی در ادامه افزود: طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی از ماه‌ها قبل کلید خورده بود اما به دلیل طرح بودجه و اتفاقات گذشته به تاخیر افتاده است.

    رجبی تاکید کرد: با توجه به بررسی بودجه در مجلس بسیاری از نمایندگان امکان بررسی طرح استیضاح را ندارند اما بلافاصله بعد از جمع‌بندی این طرح آغاز می‌شود.

    وی درباره علت سقوط هواپیمای ای‌.تی‌.آر تهران- یاسوج گفت: متاسفانه هنوز هیچ لاشه‌ای از این هواپیما پیدا نشده و تا زمانیکه جعبه سیاه و لاشه هواپیما پیدا نشود، امکان ارائه هیچ اظهار نظری وجود ندارد.
    تشکیل کمیته بررسی حادثه هواپیما در کمیسیون عمران

    در همین راستا صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس در گفتگو با خبرنگار راه و شهرسازی گفت:  با دستور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی کمیته‌ای از متشکل تعدادی از نمایندگان برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

    وی در ادامه افزود: به زودی طرح سوال از وزیرراه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس آغاز می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی