مدیران خودروعصر اعتبار

پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر۲۵ هزار نفر ۲۱ استان کشور بسته شد

عصر ساختمان- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تاکنون پرونده مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ۲۱ استان کشور با ساخت و تحویل همه واحدهای مسکونی به متقاضیان بسته شده است.

پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر۲۵ هزار نفر ۲۱ استان کشور بسته شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، احمد اصغری مهرآبادی روز یکشنبه در نشست بررسی مسایل و مشکلات ناحیه شهری مهرگان (مسکن مهر قزوین و حومه) افزود: کار ساخت و تحویل مسکن مهر در 10 شهر جدید کشور نیز به پایان رسیده است.
    وی اضافه کرد: پرونده مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر هشت استان کشور نیز بسته شده است.
    اصغری مهرآبادی یادآور شد: در مجموع طرح مسکن مهر در سه استان زنجان، یزد و چهارمحال و بختیاری به طور کامل به پایان رسیده و در استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و چهارمحال و بختیاری نیز رو به اتمام است.
    وی یادآور شد: در مجموع از سال 86 تاکنون 2 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور ساخته شده که کار احداث 2 میلیون واحد آن به پایان رسیده است.
    این مسئول با اشاره به در حال ساخت بودن 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور، گفت: با پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی و معاون اول رییس جمهوری کارگروهی به منظور کمک به تکمیل طرح مسکن تشکیل شده که در آن اختصاص 10 هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور تامین خدمات زیربنایی و چهار هزار میلیارد ریال برای کمک به آماده سازی خدمات روبنایی تصویب شده و در انتظار موافقت هیات دولت است.
    وی مجموع منابع مورد نیاز برای تکمیل مسکن مهر کشور را 111 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این میزان 40 هزار میلیارد ریال باید برای امور زیربنایی، 40 هزار میلیارد ریال برای امور روبنایی و 30 هزار میلیارد ریال نیز برای آماده سازی معابر، جدول کشی و ایجاد راه های دسترسی صرف شود.
    اضغری مهرآبادی اظهارامیدواری کرد طرح مسکن مهر کشور تا پایان سال آینده به طور کامل اجرا و پرونده آن بسته شود.
    این مسئول همچنین گفت: سیاست کلی دولت و وزارت راه و شهرسازی ارایه خدمات رفاهی مورد نیاز به شهروندان ساکن در مسکن مهر است.
    وی همچنین به طرح مسکن مهر قزوین اشاره کرد و گفت: پرونده مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر این استان به پایان رسیده و در شهرهای بالای 25 هزار نفر آن نیز 900 واحد نیمه تمام باقی مانده است که امیدواریم با کمک بانک ها برای تکمیل آنها اقدام شود.
    در استان قزوین تاکنون 58 هزار و 955 واحد مسکن مهر احداث شده که 90 درصد آن تکمیل شده است.
    در این نشست مسایل و مشکلات مسکن مهر استان قزوین مورد بررسی قرار گرفت.

    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار