مدیران خودروعصر اعتبار

ضوابط فروش واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی هفته آینده به استان‌ها ابلاغ می شود

عصر ساختمان:قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در پروژه مسکن مهر از تعدیل شرایط واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی در کشور خبر داد و گفت: این مصوبه هیات دولت هفته آینده برای اجرا به استان ها ابلاغ می‌شود.

ضوابط فروش واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی هفته آینده به استان‌ها ابلاغ می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرساختمان» به نقل از فارس، احمد اصغری مهرآبادی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری متمرکز 4838 واحد مسکن مهر گلستان در گرگان، افزود: استان ها پس از ابلاغ این مصوبه لازم است فهرست پروژه‌های فاقد متقاضی خود را با مشخصات کامل ارائه کرده تا این واحدها در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گیرد.

    وی ادامه داد: بعد از گذشت سه ماه از ابلاغ این مصوبه، چنانچه بازهم شاهد واحدهای فاقد متقاضی در استان ها باشیم، راهکارهای دیگری برای نهایی کردن پروژه مسکن مهر اتخاذ خواهد شد.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر از 25 میلیون تومان به 30 میلیون تومان و افزایش زمان بازپرداخت تسهیلات را از 15 سال به 20 سال از اقدامات اساسی دیگر دولت در این بخش بیان کرد.

    مهرآبادی با بیان اینکه اتمام پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال 95 از تاکیدات مقام عالی این وزارتخانه است، از بانک‌های عامل و به ویژه بانک مسکن درخواست کرد که شرایط دریافت تسهیلات این واحدها را تسهیل کرده تا با سرعت بخشی به اتمام پروژه‌ها، این واحدها به موقع به صاحبان آنها تحویل شود.

    وی اظهارکرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تامین مسکن برای اقشار نیازمند و کم‌درآمد از دغدغه‌های اساسی دولت بوده و رویکردهای مختلفی برای تامین این نیاز اساسی مردم از قبیل فروش اقساطی، اجاره به شرط تملیک، مسکن حمایتی، مسکن اجتماعی و مشارکتی اجرا شده که مسکن مهر از پروژه‌های بزرگ عمرانی کشور در این بخش بوده است.

    مهرآبادی با اشاره به اینکه علی رغم تنگناهای مالی دولت، گام‌های ارزنده‌ای در طرح مسکن مهر برداشته شده است، گفت: در دولت تدبیر و امید و در کمتر از 2.5 سال نزدیک به 700 هزار واحد مسکن مهر تکمیل شده است.

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، برنامه امسال دولت را در مسکن مهر، تکمیل 300 هزار واحد اعلام کرد و افزود: با بهره‌برداری از واحدهای امروز در استان گلستان 260 هزار واحد عملیاتی شده و تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود.

    وی با اشاره به آماده بودن نزدیک به 80 هزار واحد دیگر برای تحویل به متقاضیان، گفت: آماده‌سازی و تحویل یک میلیون و 670 هزار واحد مسکن مهر در بیش از یک‌هزار و 100 شهر و پوشش بیش از 2.5 میلیون نفر از جمعیت کشور بیانگر تلاش دولت و یاری مدیران دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات رسان بوده است.

    مهرآبادی گفت: عملیات اجرایی بخشی از پروژه های مسکن مهر استان‌ها نیز به دلیل مشکلات حقوقی با تاخیر آغاز شده که بعد از نتیجه‌گیری پرونده‌های آنها، تکمیل و تحویل مردم خواهند شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصرساختمان (http://telegram.me/asresakhteman) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو