مدیران خودروعصر اعتبار

شهردار منطقه۲ خبر داد :

حمایت مالی منطقه از امتداد و توسـعه خط۷ مترو

عصر ساختمان- شهردار منطقه دو از برگزاری جلسه نظارت ستادی معاونت حمل و نقل و ترافیک با حضور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مدیران ارشد معاونت و سازمانهای زیرمجموعه خبر داد .

حمایت مالی منطقه از امتداد و توسـعه خط۷ مترو
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، کشت پور در ابتـدای جلسه با توجه به تغییر کاربریهای صورت پذیرفته در سنوات قبل  به بیان پاره ای از موضوعات و معضلات ترافیکی ، ضرورت توسعه حمل و نقل ریلی، عمومی و پاک مبتنی بر شهرانسان محور پرداخت وپس از معرفی طرحهای شاخص و ویژه منطقه حوزه ترافیک ،  آمادگی  منطقه را در خصوص " حمایت مالی از توسعه خط 7 مترو و امتداد آن در شاخه شرقی بعد از میدان کتاب " را اعلام کرد .

    کشت پور در ادامه ضمـن ارائه گزارش مصور از محورهای کاری، مشخصات ترافیکی منطقه، اقدامات شاخص انجام شده و در حال اجرای این حوزه را مواردی چون: انجام مطالعات روان سازی ترافیک شبکه معابر بزرگراهی با تکمیل دسترسیهای بزرگراه آیت ا.. هاشمی رفسنجانی- بلوار فرهنگ، بزرگراه آیت ا.. هاشمی رفسنجانی -  بلوار فرحزادی، رمپ جنوب به شرق خیابان گراوندی به بزرگراه یادگار امام (ره) و ... ، شناسایی گره های ترافیکی در سطح منطقه و بزرگراه ها و ارائه راهکارهای اصلاحی  ، شناسایی نقاط پر حادثه در سطح معابر منطقه و بزرگراه ها و ارائه راهکار جهت ایمن سازی ، معرفی طرحهای ویژه پیشنهادی این معاونت جهت ارتقای سطح عملکرد خدمات و افزایش رضایتمندی شهروندان و... مطرح کرد .

    وی در ادامه عمده ترین درخواستهای  ترافیکی شامل: تسریع در تکمیل خط 7 مترو، ضرورت امتداد خط 7 مترو در شاخه شرقی بعد از میدان کتاب، رفع معضلات بخشهای تاکسیرانی، اتوبوسرانی و ضرورت نوسازی ناوگانهای این بخشها، احداث پارک آموزش ترافیک در محدوده منطقه به منظور ارتقای فرهنگ ترافیک شهروندان،ضرورت نوسازی گاردریل های حاشیه بزرگراههای سطح منطقه و تجهیزات هوشمند ترافیکی، مکانیزاسیون پلهای عابر پیاده و ... را تبیین و تشریح کرد .

    در پایان جلسه پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران نیز ضمن اعلام متمایز بودن گزارش این منطقه و تاکید بر حمل و نقل انسان محور و گسترش حمل و نقل پاک در محدوده منطقه 2 از طریق احداث پیاده راه ها، توسعه مسیرهای دوچرخه و ... دستورات لازم را جهت بررسی و برگزاری جلسات هماهنگی و همفکری با مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک در خصوص اجرایی نمودن طرحهای ویژه پیشنهادی صادر کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار