مدیران خودروعصر اعتبار

معاون بنیادشهید مطرح کرد؛

تسهیلات مسکن به بیش از ۴۵ هزار ایثارگر و خانواده های شهدا داده می شود

عصر ساختمان- معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید و امور ایثارگران گفت: تسهیلات مسکن براساس برنامه ریزی های انجام شده به بیش از ۴۵ هزار نفر از خانواده های شهدا، جانبازان و دیگر ایثارگران داده می شود.

تسهیلات مسکن به بیش از ۴۵ هزار ایثارگر و خانواده های شهدا داده می شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایرنا، مهدی ایزدی گفت: پرداخت تسهیلات مسکن به ایثارگران اخیرا به بنیادشهید ابلاغ شده است و ما تمام تلاش خودمان را برای پرداخت این تسهیلات به ایثارگران و خانواده های شهدا به کار گرفته ایم.
    وی درباره تسهیلات مسکن به ایثارگران و خانواده های شهدا اینگونه توضیح داد و گفت: تسهیلات مسکن اکنون به این افراد در حال ارائه است و مبلغ معادل سال های قبل است و حداقل آن در کلان شهرها 85 میلیون تومان به صورت قرض الحسنه است.
    وی اظهار داشت: حدود 45 هزار جذب وام مسکن در سال گذشته (95) بوده است و در سال 96 که اخیرا اعطای تسهیلات به این نهاد ابلاغ شده است،تلاش می شود بیش از سال گذشته به ایثارگران و خانواده های شهدا تسهیلات ارائه شود.
    ایزدی ادامه داد: در طی دولت یازدهم 177 هزار و 166 نفر از ایثارگران از تسهیلات مسکن در رابطه با خرید یا ساخت مسکن استفاده کرده اند.
    وی با بیان اینکه همچنین 20 هزار و 857 مورد واگذاری زمین به ایثارگران در چهار سال دولت یازدهم انجام شده است، اضافه کرد: این افراد یا زمین گرفته اند یا اینکه سهم ریالی زمین را از بنیادشهید دریافت کرده اند.
    معاون تعاون و امور اجتماعی بنیادشهید افزود: همچنین به 9 هزار و 64 نفر کمک برای مناسب سازی مسکن شخصی ایثارگران و خانواده های شهدا شده است.
    به گفته وی، تسهیلات مسکن به تمام جانبازان با هر درصدی از جانبازی، فرزندان، والدین و همسران شهدا، آزادگان، فرزندان جانبازان 70 درصد به بالا تعلق می گیرد و موضوع مناسب سازی مسکن برای والدین شهدا و جانبازان بالای 50 درصد انجام می شود.
    بر اساس آمار بنیادشهید، تعداد جانبازان زیر 25 درصد 331 هزار و 555 تن، جانبازان 25 درصد و بالاتر 233 هزار و 267 تن، جانبازان 50 تا 69 درصد 25 هزار و 481 و جانبازان بالای 70 درصد حدود 9 هزار و 688 است؛ ضمن اینکه حدود هفت هزار جانباز اعصاب و روان شدید در کشور بسر می برند. همچنین حدود 230 هزار شهید تقدیم انقلاب شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو