مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار تهران خبرداد:

برگزاری کنفرانس ترافیک تهران با شعار قانونمداری؛ رعایت قوانین

عصر ساختمان- معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ارائه آخرین نتایج پژوهش های انجام شده متخصصین حمل و نقل و بهره گیری از دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی را دو هدف برگزاری کنفرانس عنوان کرد.

برگزاری کنفرانس ترافیک تهران با شعار قانونمداری؛ رعایت قوانین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از مهر، "محسن پورسیدآقایی" با اعلام این که رعایت قوانین و مقررات عبور و مرور و ارتقای نظم و انضباط ترافیکی در کنار حفظ مبانی حمل و نقل انسان محور، لازمه اثربخشی توسعه سیستم های حمل و نقل پایدار و ایمن شهری است، تأکید کرد: «هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» با شعار «قانونمداری؛ رعایت قوانین و مقررات» برگزار می شود.

    وی افزود: "هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک " با این اعتقاد که امروز مهم ترین چالش پایتخت، ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن است ، برگزار می شود گفت: برای فائق آمدن بر این چالش، باید با استفاده از نظرات و  پیشنهادات صاحب نظران داخلی و خارجی چاره اندیشی شود.

    معاون شهردار تهران تاکید کرد: به منظور افزایش دست آوردهای علمی و اجرایی، کنفرانس پیش رو، فرصت مغتنمی برای طرح ایده های نو و خَلق اندیشه های ناب پژوهشگران، متخصصان و دست اندرکاران این حوزه است.

    وی با اعلام این که «هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» با هدف بهره گیری از نتایج و دستاوردهای علمی کنفرانس در حوزه های اجرایی، برگزار می شود تصریح کرد: بهره گیری از توانمندی های متخصصان و اندیشمندان داخلی و بین المللی صنعت حمل ونقل به منظور تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش های دانشگاهی و پژوهشی از عمده اهداف این کنفرانس دو روزه است.

    پورسیدآقایی از برگزاری 34 کارگاه تخصصی و میزگرد در کنفرانس ترافیک تهران خبر داد و گفت: مدیریت هوشمند حمل ونقل بار شهری، آسیب شناسی اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده زوج و فرد، راهکارهای کاهش تخلفات موتورسیکلت در معابر شهری، تاکسی های اینترنتی، چالش ها و فرصت ها…ازجمله کارگاه های تخصصی این کنفرانس خواهد بود.

    معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه "هفدمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل ونقل و ترافیک" با حضور بیش از 15 نفر از اساتید برجسته بین المللی و حمایت 29 دانشگاه و نهاد داخلی و خارجی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: این کنفرانس با مرور دست آوردهای نوین حوزه حمل و نقل و ترافیک، گام های مؤثری در جهت رفع دغدغه های مدیریت شهری در این حوزه برداشته و نتایج شایسته مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    پورسیدآقایی از حمل و نقل همگانی، سیستم های هوشمند حمل و نقل، برنامه ریزی حمل و نقل و شهرسازی، ایمنی ترافیک و ریسک، حمل ونقل و توسعه پایدار، مهندسی ترافیک، اقتصاد حمل ونقل ، مدیریت سیستم های حمل و نقل و ترافیک، آموزش ترافیک، قوانین و مقررات یکپارچه ترافیک ، حمل ونقل غیر موتوری و طراحی هندسی معابر به عنوان محورهای این کنفرانس نام برد.

    گفتنی است «هفدمین  کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک» طی روزهای 29 و 30 بهمن ماه جاری از سوی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد تهران برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار