مدیران خودروعصر اعتبار

معاون شهردار شیراز مطرح کرد:

لزوم ساخت قطعه‌ هفتم آزادراه شیراز - اصفهان

عصر ساختمان- معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز بر لزوم احداث قطعه‌ هفتم آزادراه شیراز اصفهان با هدف تسهیل در دسترسی به شیراز و تردد به سمت بوشهر، تاکید کرد.

لزوم ساخت قطعه‌ هفتم آزادراه شیراز - اصفهان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از ایسنا، حسین آرگیو در نشستی با صمد رجا شهردار نماینده ارشد قرارگاه خاتم‌الاوصیاء گفت: آزادراه شیراز - اصفهان با اجرای قطعه 7 پس از اتصال به بزرگراه شیراز - سپیدان در طرح‌های آینده باید به بزرگراه شیراز - دشت ارژن متصل شود.

    وی افزود: این اتصال به ورودی غربی شیراز بدون توجه به احداث قطعه 7 تا بزرگراه شیراز - دشت ارژن، برای ورودی شهر در منطقه "گویم" مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

    آرگیو با بیان اینکه شهرداری شیراز خواستار همکاری دولت برای پیشگیری از این مشکل است، خاطرنشان کرد: در این راستا ساخت یک بزرگراه 20 کیلومتری از نقطه اتصال آزادراه شیراز اصفهان به بزرگراه شیراز سپیدان، اجرایی می‌شود.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با بیان اینکه طراحی یک تقاطع غیرهمسطح برای تسهیل و ایمن‌سازی دسترسی‌ها بین بزرگراه‌ و آزادراه باید در دستور کار قرار گیرد، گفت: شهرداری شیراز ساخت 8 کیلومتر و اداره کل راه و شهرسازی استان فارس ساخت 12 کیلومتر از این مسیر بزرگراهی را عهده‌دار خواهند شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی