مدیران خودروعصر اعتبار

تهیه نرم‌افزار نشان تعالی HSE باهدف ارزیابی کارگاه‌های ساختمانی

عصر ساختمان- مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان پیوند حوزه اجرایی و علمی را از مهمترین ویژگی‌های جشنواره HSE دانست و گفت: قطعا پیوند دستگاه اجرایی کشور (وزارت راه و شهرسازی) و حوزه علمی و تولید دانش (دانشگاه تهران) از مهمترین و قوی‌ترین ویژگی‌های جشنواره فوق در کشور به شمار می‌رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

تهیه نرم‌افزار نشان تعالی HSE باهدف ارزیابی کارگاه‌های ساختمانی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری امروز سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه با موضوعیت جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) بیان کرد: این جشنواره در این دوره به عنوان اولین فعالیت و رویداد انجام شده با نگاه ترویجی در خصوص HSE عملیاتی و در مرحله اجرا قرار گرفته است.

    مانی فر در ادامه پیوند حوزه اجرایی و علمی در این رویداد را از مهمترین ویژگی‌های جشنواره HSE دانست و گفت: قطعا پیوند دستگاه اجرایی کشور (وزارت راه و شهرسازی) و حوزه علمی و تولید دانش (دانشگاه تهران) از مهمترین و قوی ترین ویژگی‌های جشنواره فوق در کشور به شمار می‌رود که باید مورد توجه قرار گیرد.

    مدیرکل دفتر مقررات ملی ساختمان ادامه داد: خوشبختانه این اقدام دارای پشتوانه‌ علمی قوی و عمیقی است که با انجام فعالیت‌های تحقیقاتی معتبری از سال‌ها قبل از سوی دانشگاه تهران آغاز شده و امروز می‌بینیم که خروجی خوب و معتبری نیز به همراه داشته است.

    وی در ادامه ضمن ابراز خرسندی نسبت به اینکه امروز دستگاه اجرایی نتیجه فعالیت‌های تحقیقاتی و مطالعاتی دانشگاه را در امور خود ملاک عمل قرار داده است گفت: امید داریم این روند در تمامی سطح اجرایی کشور ترویج و در سال‌های اتی نیز تداوم داشته باشد.

    این مقام مسئول اضافه کرد: گفتنی است طی این فرآیند معیارهای ارزیابی کارگاه‌های ساختمانی طی اقدامی مطالعاتی و علمی از سوی دانشگاه تهران استحراج و ضرایب و امتیازهای لازم آن نیز از سوی این نهاد دانشگاهی به دست آمد.

    مانی فر در ادامه سخنان خود خبر داد: همچنین در این حوزه نرم‌افزاری تحت عنوان نشان تعالی HSE نیز از سوی دانشگاه تهیه و طراحی شد که امروز نتیجه ارزیابی کارگاه‌ها ضمن قرار گیری در این نرم‌افزار مشخص و با یکدیگر مقایسه می‌‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار