مدیران خودروعصر اعتبار

رئیس پلیس ترافیک شهری:

نیمه پایانی اسفند عملیات عمرانی شهری متوقف می‌شود

عصر ساختمان- رئیس پلیس ترافیک شهری گفت: از نیمه اسفند به بعد با توجه به افزایش خرید برای تسهیل در رفت و آمد مردم، انجام عملیات‌ عمرانی در شهرها ممنوع است.

نیمه پایانی اسفند عملیات عمرانی شهری متوقف می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر ساختمان» به نقل از فارس، سرهنگ قاسمیان رئیس پلیس ترافیک شهری در شصت و یکمین جلسه هماهنگی اجرای طرح ترافیک ویژه نوروز 97 گفت: پلیس با تیم‌های خودرویی و موتورسوار خود که شامل 25 هزار و 160 خودرو و بیش از 19 هزار موتورسیلکت بود در طرح ترافیک نوروز 96 حضور داشت.

    وی ادامه داد: ‌استان‌های گیلان، مازندران، قم، فارس و خراسان رضوی بیشترین استان‌های مورد توجه بوده و عبور و مرور در این استان‌ها بیش از دیگر استان‌های کشور بوده است. 

    رئیس پلیس ترافیک شهری خاطرنشان کرد: ‌در نوروز سال گذشته 14 درصد تصادفات منجر به فوت در معابر شهری و همچنین 10 درصد تصادفات منجر به جرح در معابر شهری کاهش داشته است البته نقش خودروهای سواری، موتورسیکلت‌ها و عابران پیاده در تصادفات شهری افزایش داشته است.

    سرهنگ قاسمیان با اشاره به محدودیت‌ عملیات‌های عمرانی در پایان سال گفت: خرید شب عید از ابتدای  اسفند آغاز می‌شود که تا 15 اسفند ترافیک و عبور و مرور در سطح شهر قابل کنترل است اما از نیمه اسفند به بعد با توجه به افزایش خرید برای تسهیل در رفت و آمد مردم، انجام عملیات‌های عمرانی در شهرها ممنوع است همچنین با همکاری شهرداری نسبت به رنگ آمیزی خطوط عابر پیاده اقدام خواهد شد.

    وی ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش طرح استفاده از پلیس‌یاران جوان نیز اجرا خواهد شد در کنار همیاران پلیس، پلیس‌یاران جوان که شامل مقاطع هفتم، هشتم و نهم مقاطع تحصیلی است در این طرح حضور دارند. جزوات آ‌موزشی آن آماده شده و از طریق آمورش و پرورش در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

    سرهنگ قاسمیان خاطرنشان کرد: حضور همیاران پلیس در خودرو باعث پیشگیری 18 درصدی از تخلفات داخل خودرو بوده و نشان می‌دهد این طرح می‌تواند چقدر موثر باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار