مدیران خودروعصر اعتبار

معاون وزیر راه و شهرسازی را خبر داد؛

پرونده مسکن مهر تا شهریور ۹۷ بسته می‌شود

عصر ساختمان- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سهمیه باقیمانده واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال ۹۷ کامل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

پرونده مسکن مهر تا شهریور ۹۷ بسته می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر ساختمان» به نقل از دنیای اقتصاد، حمیدرضا عظیمیان امشب در حاشیه بازدید از کارخانه نوین شهرضا با اشاره به اهمیت تملک این کارخانه اظهار کرد: کارخانه نوین یک کارخانه تاریخی با قدمت بیش از 100 سال است و باید در جلسه‌ای تخصصی برای تملک این کارخانه تصمیم‌گیری شود.

    وی با اشاره به مسکن اجتماعی افزود: از جمله وظایف ما در سازمان ملی زمین‌ و مسکن، تأمین زمین برای اجرای طرح مسکن‌ اجتماعی است که در این زمینه بیشترین توافق و تفاهم را برای اجرای طرح مسکن اجتماعی با بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی داشته‌ایم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: امسال درصدد هستیم زمین 100 هزار واحد مسکونی را تأمین کنیم که این 100 هزار واحد شامل مسکن ‌اجتماعی، مسکن‌مهر، مسکن‌ اجاره‌ای و اجاره به شرط تملیک است.

    وی با بیان این‌که 25 درصد از کل 100 هزار واحد مربوط به طرح مسکن اجتماعی است، بیان کرد: اجرای مسکن ‌اجتماعی توسط خیران مسکن‌ساز، یا کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و یا هر دستگاهی که حاضر باشد این کار را انجام دهد، انجام می‌شود.

    عظیمیان با اشاره به تخصیص زمین به قمیت تمام شده به تعاونی‌ها و سرمایه‌گذارانی که مایل به مشارکت در اجرای طرح اجتماعی هستند، اظهار کرد: اجرای مسکن اجتماعی بر عهده بخش غیردولتی است و برای اجرای این پروژه زمین در اختیار بنیاد مسکن، انجمن خیران مسکن‌ساز و هر نهاد متقاضی دیگر قرار می‌دهیم.

    وی با تأکید بر این‌که طرح مسکن ‌اجتماعی در خانه‌دار کردن اقشار کم‌درآمد گامی موثر است، ابراز داشت: سازمان آمادگی کامل دارد و بر اساس ابلاغیه‌ای که به تمامی استان‌ها داشته‌ایم سهم هر استان را در تخصیص زمین و این‌که در کدام منطقه باشد تعیین می‌کنیم.

    معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پرونده مسکن مهر تا نیمه سال آینده بسته می‌شود، خاطرنشان کرد: سهمیه باقیمانده واحدهای مسکن مهر تا پایان شهریورماه سال 97 کامل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

    به گزارش فارس، در این جلسه مقرر شد مهمترین مشکلات دستگاه‌های شهرستان شهرضا در خصوص واگذاری اراضی دولتی در جلسه‌ای تخصصی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیران شهرضا برگزار شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        رویداد ها در یک نگاه
        • ساختمان فردا ۴
        • ساختمان فردا ۳
        • ساختمان فردا ۲
        • نشریه ساختمان فردا ۱
        • شماره ۱۷ و ۱۸
        • ۰
        • ۰
        • هفته نامه
        • ۰
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو